2014. augusztus 6., szerda

Esküvőn jártunk

Sziasztok!

Mint már említettem esküvőre voltunk hivatalosak párommal.



Drága kollégámnak volt az esküvője az I., anyakönyvi hivatalban. Nagyon sokat készült az esküvőre, tényleg mindent nagyon megszerveztek.

4korkezdődött mi párommal már 3ra ott voltunk mert induljunk el korábban így 2kor elkezdtem készülődni. Vagyis felöltözés és smink. (a sminkről mutatok képet de azt hogy hogy készült miből melyik szín hova került stb stb azt egy külön bejegyzésben fogom megmutatni, sőőőőt több bejegyzésben mert jó kis terméktesztek is születtek a 35 fokban)

Képekkel kifogom majd egészíteni ezt a bejegyzést


Kezdjük sorban:

Sminkhez használt termékek:

 Essence CC krém, korrektor, szemhéjalap, mattitó arcpúder
Arcra még: a kedvenc és egyetlen pirosítóm, és egy noname bronzosító




A Számra egy régebbi avonos szájceruzát, és a kedvenc Aden folyékony pink rúzsomat tettem
 
A szememre került Szintén egy Avon szempillaspirál elötte göndöerítettem

Szememre Essenc szemhéjtus került
A lovey nude make up kitből 4 színnel dolgoztam















Szemöldököm szintén Essenc szemöldökceruzával csínosítottam 


 A szemem még szempillaspirál nélkül (élőben sokkal élénkebb)



 A kínaiban vett ruhám volt rajtam, Nude cipővel és a boriték táskámmal
A csokrot is "elkaptam" 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése