2014. augusztus 25., hétfő

Eltünésem oka és egy új együttműködés

Sziasztok!

Ne haragudjatok, hogy eltűntem, de szabadságon voltam, előtte meg kegyetlen sok munkám volt. Aminek köszönhetően semmire nem volt időm, csak túlóra túlóra hátán.



Terméktesztjeim közben készültek, vásároltam is, jártam itt-ott. Elkezdtem németet tanulni úgymond a 0-ról.

Esetleg ha szeretnétek erről is indíthatok egy külön kis poszt sorozatot. (Ha szeretnétek kommentben jelezzétek)

Illetve ami a kis Blogom életében nagyon nagy lépés létre jött egy együttműködés a http://puderpamacs.hu oldal és köztem!

Ami egy blog gyűjtemény, szerintem Magyarország minden nevesebb blogja megtalálható rajta, igyekszem én is elérni majd egy szintet, hogy egy bizonyos (legalább pár) számú olvasóm legyen!

Megtiszteltetés számomra tényleg.
Köszönöm!

2 megjegyzés: