2014. augusztus 31., vasárnap

Yves Rocher törzsvásárlói program

Sziasztok!

Nagyon sok helyen olvastam már a Yves Rocher törzsvásárlói programjáról, gondoltam mivel amúgy is az Árkádban jártunk párommal betérek oda és regisztrálok!


Nézzük mi mindent rejt a program:

* Egy Öko zöld szatyrot ami kis táskára csukható, mondhatni remek a táskába is.
*4db termékmintát (erről hozok majd a használatuk után termékteszteket)
*Egy zöld könyvet amiben található:
Sok sok termék (fogok is belőle válogatni)
a hátulján 3db kupon: 30% szépségápolási termékre (kivéve zöld ponttal jelölt); 30% Arcápoló termékre (kivéve zöld ponttal jelölt); 30% smink termékre
*Barátnő meghívására alkalmas kis füzetecske
* Magát a kártyát
*Szépségkártyát: melyet 2 hónapon belül minden nap felhasználhatunk 40% kedvezményre illetve kapunk ajándékba egy 4390Ft értékű szempillaspirált.

 a programba való csatlakozáshoz ez a Kókuszos tusfürdő jött velem
A kis szatyorka összecsukva

Csatlakozzatok ti is a programhoz :) Ha szeretnétek feltudom ajánlani az én kis kártyámat hogy csatlakozhassatok.

2 megjegyzés:

  1. Szia! Az üzletben lehet regisztrálni valamilyen termék vásárlásával?
    Már én is sok blogon olvastam, egyre jobban érdekel:)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Igen, bemész az üzletbe értékhatár nélkül vásárolsz valamit és regisztrálnak a programba, megkapod ezt a sok mindent, én azért csak egy terméket vettem, mert gondoltam megvesszem majd a kuponnal a többit amit kinéztem

    VálaszTörlés