2015. október 30., péntek

OUTFIT| Őszi séta a balatonparton





Sziasztok! Nem tudom, de úgy érzem, mintha csak teszteket írnék mostanában, bár lehet tényleg így van. De most úgy éreztem, hogy muszáj valami másról is írnom, mert bekattanok épp ezért hoztam pár képet a Balatonföldvári sétánk alatt született outfitről





Egyetlen egy problémám van, de ha már befotóztuk és elterveztem megmutatom. Drágámnak a háttér érdekesebb, mint én, és arra ment, hogy a háttérből minél több látszódjon. De igyekszem tényleg már olyan képeket hozni ahol én is jobban látszom. 



 



Annyira szép volt a táj és pár percre magunk voltunk a Balaton parton gyönyörű időnk volt. Így a kabátomat is lemertem venni, én, aki retteg attól, hogy megint megfázik.












Ennyi képpel készültem volna most nektek. Igyekszem több ilyen bejegyzést is hozni. Bár sajnos nagyon meg kell szervezni, de muszáj gyakoroltatnom a drágaságommal a képek készítését.

2 megjegyzés:

  1. Az első kép tökéletes. Ez közös munka, ő is egyre jobb fotós lesz :) Jó lett a blog kinézete, tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. Hát igen ezt kettőnknek kell érezni, de rajta vagyunk az ügyön. Nekem is most jobban tetszik, még fogok rajta alakítgatni folyamatosan. Ahogy időm engedi :) Örülök, hogy tetszik, valahogy ez most nekem is jobban, mint az előző. :)

    VálaszTörlés