2019. január 9., szerda

TESZT| Herbarting: Regeneráló arcpakolás


A Feminiboxban volt egy arcápoló termék is amit nagy örömmel próbáltam ki, hisz már régóta szemezgettem a HerbArting termékeivel. Nagyon örültem mikor a márka belekerült a dobozba itt már tudtam, hogy bármi kerül a dobozba imádni fogom. 



A karácsonyi készülődés és gyermek nevelés kicsit kikészítette az arcbőrömet ugyan úgy, mint ez a remek időjárás. Így adott volt az alkalom, hogy kipróbáljam. Az arcápolásomra elkezdtem jobban odafigyelni, reggel este arctisztitóval lemosom az arcom.  

Amit a márka ígér: 
Táplálja a bőrt, segít a vízhiányos, száraz bőr kezelésében, bőrnyugtató, képes a bőrzsírosságát csökkenteni, bőr rugalmasabb lesz, tonizál. 15-20 perc alatt kifejti a hatását.

Összetevők: Víz, Mandulaolaj*, Glicerin*, Zabkivonat*, Emulgeálószer, Karbamid, Málnapor*, E-vitamin, A-vitamin, Benzil-alkohol, Dehidro-ecetsav, Szorbinsav és benzoesav, Maltodextrin, Citromsav, Hialuronsav
Ingredients: Aqua, Prunus amygdalus dulcis (Sweet almond) oil*, Glycerin*, Avena sativa meal extract, Cetearyl Olivate, Sorbitan Olivate, Urea, Rubus Idaeus fruit extract, Tocopherol, Retinyl palmitate, Dehydroacetic acid, Benzyl alcohol, Sorbic acid, Benzoic acid, Maltodextrin, Citric acid, Hyaluronic acid

Első benyomásként az illata egyszerűen isteni finom annyira érződik rajta a málna. A színe ez a halvány rózsaszín első percben levett a lábamról. Az állaga kellemesen krémes, nagyon könnyű felvinni a bőrre szépen oszlik. Az illata még felkenve is érződik.

Itt jött a probléma, égő érzés, kellemetlenül így rögtön le is mostam az arcomon foltokban piros foltok jelentek meg ami egy ideig ugyan úgy égő érzést hagyott maga után. Egy idő után elmúlt, itt jeleztem Zsófinak, aki egy tündéri nő és azonnal válaszolt, szerinte is allergiás reakció. Hasonló már volt egy másik márka arcápoló termékével, de ott sokkal erőteljesebb hatása volt. 

Újra próbáltam egy második eséllyel ugyan ezt a reakciót váltotta ki. Így anyukámnál landolt, kipróbálta és neki semmi baja nem lett, pihe puha lett az arcbőre, amit ígért azt mindet teljesítette is ő nagyon örült neki és én is mert neki biztosan lesz egy arcpakolása amit szeretettel fog használni.

Hogy a negatív tapasztalataim után miért írtam meg ezt a bejegyzést? Azért, hogy ha bárkivel bármilyen allergiás reakció történik járjon utána és ne hagyja annyiban mert oda kell figyelni az ilyenekre, hiszen, ha tudjuk azt az egy vagy akár több összetevőt amire allergiásak vagyunk így utána tudunk rá figyelni és nem bántjuk a bőrünket ezzel. Én az első ilyen terméknél nem tettem semmit hagytam a fenébe mert biztos nincs jelentősége. 

Zsófi segítségével rájöttünk, vagyis ő jött rá, hogy melyik összetevőre lehetek allergiás a tartósítószer, mégpedig az acetil acid és a benzyl alcohol. Úgyhogy most már tudom, hogy melyik összetevőre kell figyelnem. 

Mindenkinek tiszta szívből ajánlom anyukám tapasztalatai alapján, úgyhogy vegyétek vegyétek vegyétek!!!! Nekem sajnos a márkától csak 2 termék lesz jó, de azt kifogom próbálni és mindenképp beszámolok róla, hisz most bosszant, hogy egy álommárka termékeit nem tudom úgy használni ahogy szeretném.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése