2019. február 19., kedd

TESZT|Trend It Up Nr.1 szemhéjpúder primer 110-es árnyalat

DM kedvencekből volt szerencsém kipróbálni.í ezt a szemhéjpúdert, nem igazán szoktam sminkelni bár az utóbbi időben igyekszem, némi sminket feldobni az utcára. Még a tökéletes alapozót stb stb nem találtam meg, de igyekszem ezt is megtalálni. 
 Mostanában inkább a márkásabb termékekre voltam ráállva. De meg kell mondjam elváráson felül teljesített.





A csomagolása egy elegáns fekete színt kapott ami a rúzson is és a szájkontúr ceruzán is vissza köszön. A teteje átlátszó amin a márka neve és a szemhéjpúder típusa látható, nincs feltűntetve színárnyalat. A szín egy barnás kicsit lilásabb árnyalat ami egy igazi alap szín. 


Könnyedén felvihető egy nagyon kicsit porol, de nagyon szépen építhető és satírozható. 
Mivel még csak ez az egy árnyalat van meg ebből így úgy szoktam, hogy felviszem az egész szemhéjamra és utána a mélyítőbe és a külső V-be még építek egy kicsit így ott mélyebb sötétebb színt kap. 


Alap nélkül is elég tartós, de alappal még tartósabb. Nekem elég olajos a szemhéjam de így is nagyon szépen megmarad. 
Fogok még beszerezni ebből pár árnyalatot és akkor jobban tudom majd variálni a szemsminkemet. 699Ft-ba kerül így nem is túl drága a minőségét illetően.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése