2019. február 9., szombat

TESZT| Trend it up Körömápoló olaj Instant Repair

A körmeimen egy ideje zselés műköröm van, viszont a körömágyamat teljesen kikészíti ez a téli időjárás. Így nem tartottam elégnek azt a havi egy ápolást amit a körmösöm felken. Mivel van már 2 termékem a Dm saját márkájából, így gondoltam itt nézek szét és találtam is egyet még pedik a Trend It Up körömápoló olaj Instant Repairra. 

Amióta megvettem azóta minden nap használom általában lefekvés előtt de van, hogy napközben is felkenem 1-2szer csak a körömágybőrre. 
 
A leírás szerint egészséges és fényes körmöket biztosít. Hatóanyagban gazdag, nagy koncentrátumó körömápoló olaj. Ami tele van E- vitaminnal és mandula olajjal ami segít megőrizni a körmök nedvesség hátrartását.
Elsőre az illata már megfogott annyira finom citrusos, hogy bármikor levesz a lábamról. Tényleg mintha egy citrus erdőben lennék. (ha van ilyen egyáltalán)


A használata nagyon egyszerű, a megtisztított kezünkre az ecset segítségével felkenjük, majd belemaszírozzuk a körömágybőre. Mivel olajról van szó így olajos marad én azt a kézfejembe szoktam+ban masírozni. Ahogy írtam én ezt a nap végén használom lefekvés előtt így biztosan nem kenem össze a cumisüveget vagy hasonlót. Sokkal puhább nem kiszáradt azóta ez a terület  Így nagyon örülök, hogy rátaláltam erre az olajra.

Ti használtátok már ezt a fajta olajat? Mi a véleményetek róla?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése