2019. február 26., kedd

TESZT| Nivea Micellás víz MicellAir Expert Effective

A micellás vizeket nagyon szeretem sminklemosásra használni így egyszerűen 1-2 lépésben letudom szedni az összes sminket ami rajtam van. A Nivea piacra dobott egy elég különleges fekete csomagolású Expert micellás vizet.




A Dm kedvencek dobozában volt a micellás víz aminek megörültem mert szemeztem már ezzel a termékkel mert vonzanak az újdonságok illetve valahogy már nem érzem tökéletesnek az eddigi Micellás vizemet.

A fekete csomagolást megtörték egy kis pinkkel így nem annyira sötét de a szemeket mindenképp vonzza.

Maga a víz egy színtelen folyadék ami a micellás technológia mellett fekete tea kivonatot is tartalmaz, ez a tea ihlette a csomagolást is.


A termék elég sok mindent ígér: leszedi a tartós sminket, a szempillaspirállal is boldogul.  Kiméletes, nem kell dörzsölni elég pár gyengéd mozdulat és leszedi a sminket. Nem hagy a bőrön zsíros filmréteget illetve nem csípi a szemet és kevés is elég belőle.

A szemkontúrceruza amit használok elég ragaszkodó amit imádok benne éppen ezért nem is egyszerű lemosni. Így a tesztelésnél is ezt használtam.

Mivel kevés kell így fele annyit tettem a vattakorongra mint amennyit egy másik márkából szoktam. Pár másodpercig rajta tartottam és puha mozdulatokkal letörölgettem a szememről. A spirállal nem boldogult 100%-osan így nem tudom megadni neki a maximális pontot. Viszont sokkal jobban leszedte mint egy sima micellás víz.

A bőrön tényleg nem marad zsíros réteg nem húzódott utána. Ez idáig amit kipróbáltam azok közül ez a legtökéletesebb Micellás vizem.

Gondolkodtam azon, hogy utazásra vinnék belőle utazó méretet is, viszont ennek a nagy 400ml-es árával megegyezik a kicsi 125ml ára. Így még nem tudom, hogy fog velem jönni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése