2019. február 21., csütörtök

TESZT| Fa Hawaii Love tusfürdő

Már nagyon unom a telet, így újra elővettem az én igazi nyári illatú tusfürdőmet, mert minden porcikám már vágyik a jó időre nem erre a szürkeségre. A kollekcióból én mind a két illatot megvettem de most a Hawaii Love névre hallgató ananászos illatú csodát mutatom be nektek.



Ez a termékcsalád egy teljesen új vegán vonal ami mostanság elég sok márkánál felütötte a fejét. Illetve hozzám is egyre több ilyen termék kerül be a polcomra.

Csomagolás:
Klasszikus Fa csomagolást kapott a kupakja jól zár. Átlátszó csomagolást kapott aminek a hátsó oldalán igazi trópusi motívumok találhatóak.

Az állaga kicsit hígabb, zselészerű citromsárga színű. Ami a vegán termékekhez képest elég jól habzik. Az illata elég intenzív órák múlva is érződik a bőrön ami nekem nagyon tetszik én imádom ezt az intenzív ananász illatot.

Amit ígér, hogy bársonyosan finom és puha lesz a bőr. Ezt teljes mértékben teszi órákkal később is érezni lehet az illatot és a puhaságot is.

Aki teheti vásárolja meg mert szuper kis nyári termék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése