2019. február 1., péntek

TESZT|Maszkok tesztelés alatt: Garnier Skin Naturals Moisture+ Fresh Look szemmaszk teszt

Már egy ideje a piacon vannak ezek a fajta szövetmaszkok. Sima arcra valót már párat használtam és nagyon jó az arcnak. A mai bejegyzésben az egyik Garnier szemkörnyékére való maszkot fogom bemutatni. Hisz erre az érzékeny területre is kell figyelmet fordítani.



Garnier Skin Naturals Moisture+ Fresh Look


A két szemmaszk közül az egyik egy narancsos változat amiben hyaluronsav van, hogy feszesebb legyen a bőr. A csomagoláson fel van tüntetve, hogy a hatás növelése érdekében tegyük hűtőszekrénybe.

A leírása szerint, ápolja a szem alatti területet, javítja az arcbőr minőségét, csökkenti a duzzanatot. Ami a kialvatlanság miatt nekem eléggé jellemző.

Két kis lapot tartalmaz a csomagolás amit egyesével kell a szem alá tenni.
Mivel én nem használok hidratáló krémet (nagy hiba, de nincs meg a nagy ő) sem szemkörnyék ápolót így nekem különösen kell egy kis ápolás.

A termék maga: elég nedves így szerintem két alkalomra is elegendő (3napot hűtőben lehet tárolni) könnyű felhelyezni nem csúszik el szépen a helyén marad. Használata közben nagyon hűsítő érzés de nem kellemetlen. Igazából ez nyáron a 30fokos panel lakásban lesz jó.

Letelt a 15 perc a leszedése után egy kevés maradt az arcomon, amit bele maszíroztam az arcomba. Ami teljesen hideg maradt, de nagyon jó érzés. Hatása egy nagyon enyhe hatás, kicsit többet vártam mint amit tapasztaltam.  Nem tüntette el a karikákat de frissítő hatása van.

Nyárra lehet, még beszerzek egyet és akkor is kifogom próbálni, hisz az ígéretének a felét teljesítette.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése