2019. február 23., szombat

Viki gardrób teljes pompájában

Végre olyan az egész szekrény amilyenről álmodtam, csoda szép praktikus és rengeteg mindent el fog nyelni, még rengeteg hely van benne így is, hogy már bepakoltam.



Az egész gardrób őrületről itt olvashattatok már. Viszont nem az a Pax gardrób lett amit láttatok ott, mert mégsem éreztem azt, hogy ő lenne az igazi. Nem éreztem szükségét mégsem a drót kosárnak illetve a középső elem sem volt teljesen az igazi. Így egy hatalmas újratervezés után megrendeltük online a vázat és a belső rendezőket. Egyébként nagyon könnyen használható a tervező és tényleg mindent a saját igényeinkhez tudunk igazítani.

A házhoz szállításban az a jó, hogy oda abba a helységbe viszik ahová te szeretnéd, így nem a férjemnek kellett becipelnie. Szegényeknek a 8. emeletre gyalog kellett felhozniuk mert 10cmel kisebb volt a lift mint maga a bútor.

15-19óra közöttre kértük de már délben itt volt a bútor. Aminek rögtön neki is ugrottam egyedül a két gyerekkel. Az egyik polcos elemet ajtó nélkül össze is szereltük. Nehéz volt maga a bútor de maga a szerelés nem volt túl nehéz.


Másnap jöttek anyósomék segíteni, de igazából itt is egyedül dolgoztam leginkább csak 4dologban tudtak segíteni, úgyhogy bátran kijelenthetem, hogy mi nők is képesek vagyunk egy ilyen hatalmas (100X50X236os) szekrényt is összeszerelni. Mielőtt felmerül, hogy miért nem a férjem csinálta így leírom. Ő nem szeret ilyenekkel szenvedni engem pedig kikapcsol. Bár baromira izomlázam volt de úgy érzem megérte.
 Na jó nem teljesen voltam őszinte, mert a nagy szerkényt nem én szereltem össze, hanem Roland. Úgy vagyok vele, amíg a saját életét nem veszélyezteti addig BÁRMIBEN segíthet, együtt is főzünk illetve minden szerelésben segít.

A szekrényeket egyenlőre úgy osztottuk el, hogy a két polcos elem az ablakhoz került így az is kétajtós szekrénynek néz ki.

A nagy vagyis a 100as elem akasztós szekrény lett. Az akasztós rész felett van egy polc illetve itt kapott helyet 2 fiók egy cipőtartó illetve 2 plusz polc is. Nem szerettem volna több fiókot mivel a MALM komódunkban 3 hatalmas fiók van.



A fogantyú egy egyszerű hátulról felszerelhető lett amivel nem kellet átfúrni az ajtót így bármikor cserélhető és megváltoztatható, ha majd nagyobb lesz és esetleg nem tetszik neki.


 A belső elrendezését vagyis azt, hogyan tárolom benne Viki ruháit és egyéb kiegészitőit egy másik posztban vagy videóban fogom bemutatni. Ugyanis kacérkodom egyre jobban a videózással.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése