2014. július 28., hétfő

Arcra való ecsetek

Sziaszto!

Ma a megrendelt ecseteimből az arcra való ecseteit fogom bemutatni és értékelni Igazából nekem sosem volt még ecsetkészletem, csak az a pár darab essnce ecset amit vettem. Azokról is majd fogok írni. Teljesen új dolog nekem még a sminkelés, és ahhoz képest, hogy milyen olcsón szereztem be őket annál jobbak. Bár lehet fogok ennél jobbat is találni...

Nagyon hosszú bejegyzés lesz nem akartam teljesen külön szedni az ecseteket!

Púder ecset:






 BrushArt Face lapos ecset az arcpirosítóhoz
Nekem nem ilyen egy lapos ecset, de ettől most tekintsünk el, igazából meglepetés nem ért e téren mert képről lehetett látni hogy nem az a "hagyományos lapos ecset" :) Pirosítóhoz mondjuk azért megpróbáltam, de nem vált be.Nem értem el vele azt a hatást amit az  Essence ecsetemmel.

 
A szálai nagyon puhák és selymesek, viszont lehetne tömöttebb is. A szálaknak jó tartásuk van, így eldolgozásnál nem hajolnak meg teljesen, jól bírják a körkörös mozdulatokat - legalábbis én így dolgozom el az alapozót ha ezt az ecsetet használom.

Megrendelni 640 Ftért az Iparfüméria áruházából tudjátok, javaslom, hogy nézzétek meg a többi ecsetet is, egyszerűen szuperek!

A termék értékelése:

Csomagolás:10/10
Ár/érték:10/10
Tartósság:  ?/10
Első benyomás:10 /10
  Alkalmazása: 10/10
Összesen: 40 / 50



Brush Art alapozó ecset
Az ecset jól kézre áll, szintetikus szőrből készült, és egyetlenegy kilógó, kósza szál sincs rajta, így nem kell nyesegetni. Finom és puha, kellően rugalmas. Én az Essence CC krémem eldolgozására szoktam használni, pár pöttynyit felteszek a arcomra, - ezáltal nagyon kevés kell belőle és szépen, csíkmentesen el tudom oszlatni. Jól eldolgozom a széleket, és a nyakam felé is lehúzom picit, így ezáltal egyenletes fedést kapok, csíkosodás nélkül.
Könnyű tisztítani is, és gyorsan szárad, így bátran ajánlom azoknak, akik megfizethető és jó minőségű alapozóecsetet keresnek!
Beszerezhetőség, ár: Iparfüméria webshop, 650 Ft

A termék értékelése:

Csomagolás:10/10
Ár/érték:10/10
Tartósság:  ?/10
Első benyomás:10 /10
  Alkalmazása: 10/10
Összesen: 40 / 50

 Brushart szemhéj ecset

 Ez az ecset eredetileg szemre való ecset de nekem túl nagy, ezért én a korrektor eloszlatására használom! Arra is nagyon tökéletesen megfelel, szép egyenletesen oszlatja el, nagyon puha szintetikus szőrből készült





A termék értékelése:

Csomagolás:10/10
Ár/érték:10/10
Tartósság:  ?/10
Első benyomás:10 /10
  Alkalmazása: 10/10
Összesen: 40 / 50









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése