2014. július 17., csütörtök

Rival de loop clean & care arctisztító tej termékteszt

Sziasztok!

Szeretném bemutatni nektek  a Rival de loop clean & care arctisztító tejét!

Hogy került hozzám?
Mint láthattátok Pécsre utaztunk és semmi féle kis kiszerelésű termékem nem volt, se tusfürdő se semmi ilyen. Láttam Rossmanban hogy lehet kapni be is szereztem, megláttam a polcon ezt a sminklemosó tejet, gondoltam veszek egyet mert amúgy is szerettem volna.



Első benyomás?
IMÁDOM



50ml es kiszerelés, kellemes fehér tej. Na erre tényleg azt mondom hogy tej állagú nem úgy mint az Isana testápolóra (korábbi teszt).

A tesztelést nem az arcomon mutatom meg hanem a kezemen, úgy gondoltam itt jobban tudom fényképezni. Bemutatom hogy épült fel a kezemre való smink "halmozás":

Alapos korrektorozás az Essenc 16H korrektorral:
 


 Majd ezután jött a CC krém: (arcomon fordítva csinálom)


 Az egészet fikszáltam szintén Essence termékkel mégpedig mattitó puderrel



  A képsoron tényleg látszik mennyire szépen fed (majd késöbb jön mindhárom termékről teszt)


Nézzük használat közben:



 Ha arcot törlök át vele akkor ennél kicsit többet szoktam rá rakni két párnát összerakok egyik szememre az egyik másikra a másik, majd még kettővel áttörlöm az arcom.

 Egy sminkelmosóval történő áttörlés után ennyi jött le a kezemről nyilván nem nagy mennyiséget raktam rá.
 Megfordítottam a pamacsot és a másik felével áttöröltem ennyi  maradt rajta harmadik törlésnél már egyáltalán semmi nem jött


A kis kiszerelés rossmannban kapható 199Ft-ért!

Csomagolás:10/10
Ár/érték:10/10
Tartósság:  10/10
Első benyomás:10/10
  Alkalmazása: 10/10
Összesen: 50 / 50

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése