2014. július 8., kedd

H&M, Müller és Blogsale szerzemények

 Sziasztok!
Ismételten nagy bevásárlást tartottam most leginkább sminkhez kapcsolatos dolgokat vettem




H&M
Cipő 9990ről 3000Ft ért (Duna Pláza)

Nagyon régóta vágytam egy ilyen cipőre, ennyiért kár lett volna ott hagyni! Azért írtam oda hogy melyik H&M-be vettem mert például a Kökiben lévőbe nincs megnéztem.

Blogsale:

Sleek Santorini pirosító 800Ft (termékteszt várható)

Müllerbe igazából konkrétan tudtam mit akarok venni így jöttek velem ezek a kincsek:

all-in-one CC cream clear & correct 1345FT


Essence All about matt púder 995Ft




Essence pure skin tonik és púder 885ft



Essence stay all day 16h hosszantartó korrektor 845Ft

i love stage – szemhéjpúder alapozó 845Ft

 Mindegyikből fogok hozni terméktesztet szépen apránként :) 

 

 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése