2014. július 2., szerda

Nagy Haul

Sziasztok!

Ma a júniusi vásárlásaimat szeretném bemutatni, többől termék teszt is várható :)

Na hol is kezdjem mert annyi minden van. Rengeteg kép lesz néhány ismertető lesz a termékről de amiből termék teszt várható abból nyilván csak pár mondat!

Ha érdekel kattints a Tovább gombra


Ruhák:

Pink ruha:

Lidl 1770Ft volt, kényelmes nagyon jó az anyaga

Katalógus kép
Szerelem első látásra ruha volt már a reklámban, az anyaga valami eszméletlenül finom puha. Ha esetleg lesz még akkor mindenképp szerezzetek be.

3dbos pánt nélküli topp vagy melltartó 

Lidl 1399 Ft

 Csomag tartalma kék, szürke, világos zöld pánt nélküli kis topp. Valószínűleg edzéshez fogom használni ha épp olyat csinálok, vagy ha nagyon meleg van itthon használom :) Sok helyen néztem már hasonlót, de árban ennél sokkal drágább volt.

Zöldes kék pánt nélküli ruha

westend aluljáró szint 2990Ft

Kedvenc írómmal (Lakatos Leventével)
 Akartam egy elöl rövid hátul hosszú fazonú pánt nélküli ruhát, sok helyen nézelődtem de ebbe a színbe beleszerettem. Úgy volt ebbe fogok menni majd kollégám esküvőjére de lecseréltem a következő ruhára

Alkalmi pánt nélküli ruha
Kinai üzlet: 2580ft



Megláttam ezt a ruhát és tudtam hogy kell!!! Valami hasonlót képzeltem el verhetetlen áron szereztem be, kényelmes a szivacsos betét miatt nem kell alá melltartó sem. Ha valaki akarja jár hozzá fekete vékony pánt is.

Kiegészítők:

Gyűrű:
Auchan 999Ft




Szandi:

Westend aluljáró 3499Ft
Ezen a képen a háttérben valamennyire látszik, majd készítek róla egy normálisabb képet is. 12cm az egész talp rész magassága, de nem feltünő nagyon nagyon szeretem.



Rossamann:
Lovely nude make up kit
900Ft körül




Első nude palettám. Termékteszt várható

Isana festett hajra való sampon
449ft (400ml)



Isana festett hajra való balzsam
449 (300ml)


Isana testápoló száraz bőrre
399ft



Müller:

Essence szemöldökcsipesz 649ft



Essence szemöldökceruza: 499 (04 blonde)



Vatera:

Laptopasztal







iparfumeria: 

9db ecset (http://barbisminkesszepseg.blogspot.hu/2014/06/csomagom-jott.html)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése