2014. július 10., csütörtök

Essence pirosító ecset teszt

Sziasztok!
Mint láthattátok a jobb oldalon lévő sávba, hogy szépen sorban fognak jönni a tesztek! Először is jöjjön az egyik ecsetről a teszt mégpedig az



Essence pirosító ecsetéről:
"imádjuk a rózsaszínt, különösen, ha az essence új pirosító ecsetéről van szó. lágy, ferde ecset, amellyel tökéletesen árnyékolhatjuk az arcot, és emelhetjük ki az arc csontot. a kis áttetsző toknak köszönhetően bármikor magunkkal vihetjük és bárhol használhatjuk. " Essence weboldal

Beszerezhető: DM, Rosemann, Müller 949Ft-ért

Csomagolás: Számomra nagyon kis praktikus hogy műanyag tokban árulják, mivel még nincs ecset tartóm, így könnyen elfér a táskámban, illetve az otthoni sminkes táskában is.
Nagyon kis szép rózsaszín a tetején fekete szálakkal

Elég tömöttnek tűnik, bár nincs hasonlítási alapom, mivel ez az első pirosító ecsetem.
Első benyomásomnál (látjátok lent az értékelést) az volt, hogy úristen felesleges pénz kidobás volt és vehettem volna helyette másikat. A kedvenc bronzosítómmal próbálkoztam, hát egyáltalán alig akart felvenni szint, az arcomon egyáltalán nem látszott 3-4 áthúzás után volt olyan mint a sima ecsetével 1szer. PAZARLÁS!!!

Majd kipróbáltam most egy új pirosítón és hát láthatjátok a képeken megszerettem nagyon az ecsetet!
Vigyázni kell hogy milyen mennyiséget vesz fel az ember mert nagyon szépen szedi a festéket!

Bátran ajánlom mindenkinek aki kezdő sminkes, és nem tud vagy nem akar drága ecsetet venni! 


Alkalmazása:10/10
Csomagolás:10/10
Ár/érték:7/10
Tartósság:  ?/10
Első benyomás: 4/10
Összesen: 31/50

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése