2014. július 15., kedd

Isana testápoló száraz bőrre Teszt

Sziasztok!

Az első Nagy Haulos bejegyzésemből még nagyon sok tesztel tartozom nektek! De ennek az az oka, hogy nem akartam úgy írni semmiről hogy nem tapasztaltam ki a hatását, nem tudom milyen a termék használat közben!

Egy ruháról fogok majd írni bővebben de azt majd augusztusban!

Amiről már volt bejegyzés az az Isana samponja és balzsamja

És akkor kezdjük a Testápoló tesztet:


Mivel szoláriumba járok (erről is jövök majd egy bejegyzéssel) ezért  szükségem volt egy olyan testápolóra ami kifejezetten száraz bőrre való. Kezdtem keresgélni az interneten hogy mik vannak. Akkor bukkantam rá erre a testápolóra:





Szépen haladjunk sorban:
Csomagolás: fehér flakon a teteje kék kupak, nagyon jól zár kényelmes fogás jól adagolható. Az elején is leginkább a kék szín dominál. A hátulján egy gyors leírást olvashatunk róla.

Mit kapunk: Egy fehér színű kicsit sűrűbb krémet ami igazából nem tejszerű. Olyan sűrűbb naptej állaga van. 

Ára: 399ft 400ml

Tartósság: Egy testápolónál beszélhetünk tartósságról? Beszélhetünk ha nem a lejárati időre gondolunk mert ha igen akkor minden terméknél beszélhetnénk erről. Alkalmazás után (kb este 10kor) rögtön érződik hogy sokkal selymesebb a bőröm, ezt még másnap is érzem (sőt ha igazat akarok mondani akkor még hétfőn is éreztem szoli elött úgy hogy pénteken használtam)

Első benyomás: "Jézusom még jó hogy csak 400ft-ba került!"


Direkt hagytam egy kis hatásszünetet, kinyomtam a tenyerembe szoli után 3  órával fürdés után. Ráraktam a kezemre és olyan nehéz érzés volt elkenni. Nem az a huh felkenem és tök jó minden, hanem vastag fehér csík lett az egész...

Alkalmazás: Az elöbb írt vastag csík szó szerint 3másodperc alatt eltünt, beszívta a bőröm. Végigszenvedtem a testem ezzel a módszerrel, mert annyira éreztem hogy kivan száradva mindenem. Gondoltam egyet miután végeztem, kenjük be magam még egyszer. Csoda történt, az elöbb kínszenvedés árán felkent krém csak úgy siklott a bőrömön, már nehezebben szívta be de 10 percre rá olyan selymes lett a kezem mindha selyem lett volna rajta.

Valószínűleg annyira ki volt száradva a bőröm, hogy ezért ment nehezebben. Tegnap újra használtam szintén tökéletesen működött.


Csomagolás:10/10
Ár/érték:10/10
Tartósság:  10/10
Első benyomás:7 /10
  Alkalmazása: 8/10
Összesen: 45 / 50



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése