2014. július 18., péntek

Essence szemöldökcsipesz Vélemény

Sziasztok!

Gyorsan végig szeretnék szaladni a termékteszteken, de szombaton reggel utazunk Sopronba így amit a két nap alatt megtudok írni azt fogjátok látni. Ha nem akkor majd ha vissza értem akkor sűrűn bepréselem a napokba a teszteket!

A mai bejegyzés az Essence szemöldökcsipeszéről fog szólni, amiről így nagy vonalakba annyit, hogy az ilyen fajta csipeszekkel nekem mindig meggyűlt a bajom.

Vagy én vagyok béna de nagyon vagy sosem találtam meg az igazit, mindig belecsíptem a bőrömbe, a kis szálak sehogy nem akartak kijönni.





"Trendi csipesz lapos szélekkel, hogy a szemöldököd formázása még könnyebb legyen és még a legrövidebb szálakat is elérd.
Praktikus csomagolásban, kivehető betéttel." (krémmánia)
Ahol 4csillagos értékelést kapott

649ft ez a csipesz

"mostantól a makacs szemöldököknek esélye sincs! a szemöldökcsipesz trendi, popszerű dizájnnal, ferde éllel minden szőrszálat pontosan elér. egy divatos tokban kapható." (essence weboldal)

Nagyon szép kis tavaszi mintás a piros zöld pöttyökkel nekem nagyon tetszik!

A vége ferde és szögletes, nincs lekerekítve. Jól záródik, remekül meg lehet vele ragadni a vékonyabb szálakat is, csak arra kell ügyelni – de ez miden csipeszre igaz – hogy a ne ragadjon rá semmi szösz, mert akkor nem zár pontosan. A szösz és trutyimentesítés a szőrtüszőgyulladás elkerülése végett is fontos.

A két végének belső oldalán egész vékony és sűrű rovátkák vannak, tehát érdesre munkálták meg, aminek így is kell lennie, mert ha teljesen sima lenne, a szőrszálak egyszerűen kicsusszannának. 
Csomagolása az ecseteknél megszokott kis műanyag tasak, ami szerintem roppant praktikus, ksi gumigyűrű is van az elején.
Elég sok mindent írtam róla szerintem 
Jöjjön az értékelés:

Csomagolás:10/10
Ár/érték:10/10
Tartósság:  ?/10
Első benyomás:10 /10
  Alkalmazása: 10/10
Összesen: 40 / 50

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése