2014. július 30., szerda

Júliusi Haul

Sziasztok!

Holnap van a hónap utolsó napja, és belépünk az utolsó nyári hónapba. Ismét vásároltam, most nem olyan sok mindent mint múlt hónapban de azért pár dolgot vettem.

Egy két dologról majd hozok több képet illetve külön bejegyzést.


Mint tudjátok esküvőre fogok menni most szombaton ezért szerettem volna egy boriték táskát, szinte minden üzletben voltam már és sehol nem lehetett kapni. Nagy leértékelés volt az Invázióban ezért benéztem oda és rögtön ez a táska jött velem szembe:




 Válra is simán akasztható a nagy pénztárcám is elfér benne kényelmesen kézben is kényelmes.
Ára 1990ftvolt most már 1490ért láttam. 

Költözéshez kell pár új kiegészítő: Ikea Trensum asztali tükör: 1690Ft
TRENSUM Tükör IKEA Az egyik oldalon nagyító tükör. Vízálló, így magas páratartalmú helyen is használható.


 Az egyik oldalon nagyító tükör. Vízálló, így magas páratartalmú helyen is használható.
jó tudni:
A tükőr egyik oldalának nagyítása 2,5-szeres.
Ne tedd ki közvetlen napfénynek. A napsugarak visszaverődhetnek az üvegen és a gyúlékony anyagokat felgyújthatják.
Termék méretek
Átmérő: 17 cm
Magasság: 33 cm

A sminkeimnek is kellett valami tároló, mivel egy szobában vagyunk és nincs sok lehetőségem a tárolásra ehhez mérten kerestem valamit amibe tudok is tárolni:


SKUBB
Doboz belső elosztókkal, fehér

1.490 Ft

Segít rendszerezni a zoknikat, öveket és ékszereket a gardróbban vagy a fiókos szekrényben. Olvass tovább!
Méret
44x34x11 cm
Essence körömreszelő 499Ft
 Invázióban egy talán keki szinű ruha: 995Ftra leakciózva

 Invázióban szintén egy nagyon halvány talán barack szinű miniszoknya (második képen látni rendesen a színét) 795ft-ért

Bár ezt nem  én vettem hanem párom szülei de ezt is nekem vették:

http://jysk.hu/tarolas/ruhasszekrenyek/ruhasszekrenyek/basic/ruhasszekreny-price-star-2ajto3fiok-kave

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése