2014. július 10., csütörtök

tetoválásaim

Sziasztok!

Ez egy rendhagyó bejegyzés lesz, megmutatok nektek olyat amiből leginkább csak párom lát.
5 tetoválásom van és egy köldök piercingem



A piercingem egy egyszerű fehér köves kis ékszer ezt 16 éves koromban készítettem. Meglehetősen féltem tőle de jelentem túléltem, és már 6 éve büszkén viselem (pont a születésnapomon készült)

Kezelgettem szépen, nem gyulladt be!

Első tetoválásom rá 2 évre készült a csípőmre került egy pillangó kétoldalira nonfiguratív mintával! A gerincemnél iszonyatosan fájt mit ne mondjak!

A következő tetoválásom egy emlék tetoválás:

Esküszöm mindent én megtennék
hogy újra az életben lássalak még.
Hisz nekem több vagy mint egy emlék..
Örökre szívembe zártalak.
 A következő tetoválásom kedvenc Rapperem Rhino miatt készült Nagyon sok mindenen átsegített mind a zenéjével mind a személyével, rengeteg erőt adott!!!





Nagyobb kihagyás után mivel nem szerettem volna még színes tetoválást, de úgy jött ki hogy meglesz
Eredetileg egy rózsaszín Orchideát szerettem volna a lábszáramra, az oldalamra egy idézetet Mr Busta& Essemm Menj továbbijából, illetve valahova egy Ak26 logót, Vörös Lackó megálmodta nekem ezt a remekművet.


 Szerepel az Ak26 Senkinek klipjében is:

A következő tetoválásom és egyben utolsó az az előbb említett Csapat idősebbik tagja miatt készült őt is Vörös Lackó csinálta
 És egy montázs a tetoválásaimról:
Itt látszik hogy a csípőmön lévő tetoválásban a lepke narancs sárga, időközben nagyon kifakult ezért átüttettem illetve a lepkébe került egy kis narancs!

Büszke vagyok rájuk egyiket sem bántam meg, nem tervezek több tetoválást, de kitudja mit hoz még az élet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése