2014. szeptember 1., hétfő

Essence i love stage – szemhéjpúder alapozó

Sziasztok!

Ismét egy terméktesztet hoztam nektek, csak hogy végre a tartozásaimat is törlesszem! Ez lesz az első olyan sminkeszköz amit még sosem használt.Ezért nagyon körbenéztem milyen termékek vannak. Olcsóbb és drágább kategóriában is. Most egy olcsó drogériás változatot fogok bemutatni nektek.






Egy szemsminkem sem bírt 2-3 óránál tovább normálisan fent maradni, a szemráncomba gyönyörű szépen összegyűlt, kenhettem én alá krémes szemhéjpúdert bármit nem használt. Ekkor elkezdtem utána nézni mit lehetne tenni. És megtaláltam szemhéjpúder alapozó! Na oké akkor ez kell nekem!

Essence termékét többen dícsérték akkor nézzük mit ígér:

"az i love stage - szemhéjpúder alapozó a show sztárja! multifunkcionális, használhatod szemhéjpúder vagy korrektor előkészítőjeként. krémes textúrájának köszönhetően nem gyűlik össze a redőkben – minden szemhéjfestéket tartósabb tesz, a színeket pedig élénkebbé varázsolja. a tökéletes sminkért, hogy bármikor reflektorfénybe kerülhess!"

Összetevők: AQUA (WATER), CYCLOPENTASILOXANE, CYCLOHEXASILOXANE, ISODODECANE, CETYL PEG/PPG-10/1 DIMETHICONE, METHYL METHACRYLATE CROSSPOLYMER, POLYMETHYLSILSESQUIOXANE, MICA, DIMETHICONE CROSSPOLYMER, POLYGLYCERYL-4 ISOSTEARATE, SODIUM CHLORIDE, STEAROYL INULIN, CERA ALBA (BEESWAX), DIMETHICONOL, ETHYLHEXYLGLYCERIN, TRIMETHOXYCAPRYLYLSILANE, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, TIN OXIDE, PHENOXYETHANOL, CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).


Kezdeném azzal amivel nem vagyok megelégedve: az aplikátor rengeteg alapozót vesz fel, ezt korrigálom azzal, hogy kihúzásnál letörölgetem az üvegben még, így lényegesebben kevesebbet vesz fel. Ami rajta marad az mindkét szemre tökéletesen elég.

Nagyon féltem hogy a termék nagyon sárgás árnyalatú ezt eldolgozva egyáltalán nem üt el legalábbis nálam.

Teszteltem 34fokban Délután 3tól-11ig Nagyon kicsit kenődött a ráncomba, tényleg élénkebbé teszi a színeket.
Utána teszteltem esőben is akkor is tökéletesen működött. A munkában töltött 8 órát is nagyon jól bírja!
Igazi főnyeremény. Nyilván van ennél sokkal jobb termék is de én 99%ban megvagyok vele elégedve (1% az hogy túl sokat vesz fel)

Próbáltátok már?
Ti mit használtok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése