2014. szeptember 21., vasárnap

Essence all about matt! fixáló kompakt púder

Sziasztok!

Ma ismét egy termék tesztel jövök nektek! Mégpedig az Essence mattító arcpúder tesztjével. Nagyon sok pozitív és negatív véleményt olvastam erről a termékről. Ha érdekel én melyik táborba tartozom olvass tovább.




"ha inkább a kőpúdert preferálod, ez a finom, kompakt púder tökéletes a számodra! alkalmazható az alapozó mattosítására és a smink rögzítésére. a matt, természetes és sima arcbőrért. egyetlen átlátszó színben kapható, amely minden bőrtípusra megfelelő – tökéletes amikor kimozdulsz és éjszakázol a lányokkal!"

Összetevők: TALC, ALUMINUM STARCH OCTENYLSUCCINATE, SAPHIRE POWDER, AQUA (WATER), MAGNESIUM STEARATE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, BIS-DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE-2, ETHYLHEXYL PALMITATE, CAPRYLYL GLYCOL, HEXYLENE GLYCOL, PHENOXYETHANOL.


Egy fehér púderről van szó, ami valjuk be nem a legjobb, hisz biztos fehér lesz tőle az arcom stb stb gondolatok juthatnk eszünkbe először.

Csomagolás: Műanyag jól zárható kis tartóban van. amit én nagyon szeretek.

Nekem sosem lesz fehér tőle az arcom, csak megkell találni a kellő mennyiséget ami szépen fed és nem sok. Mattitó hatását én pár órán keresztül érzem csak, a vegyes bőrömnek köszönhetően. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése