2014. szeptember 11., csütörtök

Napi Smink és Ruha

Sziasztok!

Ma egy olyan bejegyzést hoztam nektek, amit még sosem hoztam. De ideje elkezdeni úgy érzem :) Ha szeretnétek még ilyen bejegyzést látni akkor jelezzétek kommentben!



Kezdjük elsőre a sminkel egy nagyon egyszerű sminket viselek ma!


 Az arcomon az Essence CC krém van, szemem alatt egy kis korrektorral ami szintén Essence. Kis bronzosító kis pirosító és kész is.
 Szememre a Lovey palettából választottam a balról a 6. színt ezt az egész szemhéjamra.
Majd a mélyítővonalba a fekete melletti színt vittem fel. Amennyire tudtam összedolgoztam.
Kis szemhéjtus (essence zselés tus (amit már kivontak a forgalomból)
Szempillagöndörítő és az avonos szempillafestékemmel zártam
 Nézzük mi van ma rajtam:

Nude magassarkúm, fekete cicanacimmal.
 Kukucs
 Kis miniruha
 Az övemen annyira tettszik ez a horgolt rész :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése