2014. szeptember 4., csütörtök

Szemre való ecsetek

Sziasztok!
Ma a szemre való ecseteket fogom megmutatni nektek! Lesz egy nagyon kicsi csalás mert egy ecsetet nem a szememre használok, katasztrófálisan nagy ahhoz. De erről majd később, haladjunk szépen sorban


 BrushArt eye szemhéjfesték ecset


 Számomra túl nagy ahhoz, hogy a szememre használjam, éppen ezért én a korrektort viszem fel vele a szemem alá, már amikor nem vagyok lusta és nem kézzel viszem fel. Erre tökéletesen megfelel

 Satírozó ecset:

Ez már pont úgy is néz ki és a neve is az aminek szánták, szemhéjpúder felvitelre. Nagyon tömör és a szálai kissé kemények, így kipróbáltam krémes festék felvitelére is és azzal is működik. Így viszont nehezebb takarítani, mert a krém nagyon megül a szálak között. Ezt az ecsetkét én szívesen titulálom multifunkciósnak, hiszen rengeteg feladatra alkalmas: felvinni a szemhéjalapozót, a szemhéjpúdert, satírozni, füstösíteni, illetve könnyedén ki tudjuk emelni a belső szemzugot is a segítségével.
Lekerített formája van, rövidebb mint egy átlagos szemhéjpúderecset. Amikor kézhez kaptam, kiállt belőle néhány szál (ezt a képeken láthatjátok is), de azokat könnyedén levágtam, így nem jelentenek gondot. Könnyen felveszi a szemhéjpúdert, egyszerű vele satírozni is, nem hajlik ide-oda. Nem hullajt szálakat sem sminkeléskor, sem mosáskor.
Összességében: nem kifejezetten egy profi ecsetről van szó, de ha gyors segítség kell, tökéletes! :)
Elérhetőség: 520 Ft-ba kerül, és innen tudjátok megrendelni, ahol megtaláljátok a BrushArt márka többi tagját is.

BrushArt Eye ecset a szemöldökre

Ez az egyik kakuktojás, láthatjátok hogy szemöldökre való ecset, de nagyon nagy (széles) ezért én szemöldökre nem tudom használni, de alsó pillasorra tökéletes

 Az Iparfümérián az a leírás áll róla, hogy ecset szemöldökre, én viszont általában vékony tusvonal húzására használom, és tökéletesen megfelel erre a célra is. Puha, jól tartja magát (nem hajlik jobbra-balra), és egyáltalán nem szúrnak, vagy irritálják a szememet a szálai. Vékony, jól kézreálló multifunkciós kis ecsetkéről van tehát szó, amit egyaránt használhatunk szemöldökre, tusvonalra, illetve a szemünk alsó részére ha épp nincs kéznél erre való külön ecsetke. A mosása is nagyon könnyű, gyorsan ki lehet belőle szedni a tus, vagy szemhéjfesték maradványokat, és mivel pici, így nagyon gyorsan megszárad.



Ismételten csak annyit tudok elmondani a márka ecseteiről, hogy ár-érték arányban nagyon szuper ecsetekről van szó, akár kezdők vagyunk, akár picit hozzáértőbbek. Amit picit sajnálok, hogy pl kifejezetten ferde végű pirosítóecsetük nincs, de igazából a duo fibrétől az alapozóecseten át a kabukiig és a szemrevaló dolgokig szinte mindent megtalálhatunk a márka kínálatában. Én négy darab ecset boldog tulajdonosa vagyok (kabuki, duo fibre, szájecset, és ez a ferde), mindegyikről találhattok tesztet a blogon.
Dermacol tusecset
Ezt a vékonyka ecsetet Iparfümériáról rendeltem 460 Ft-ért. Szép hosszú és vékony szálai vannak, kellően merevek is ahhoz hogy ne hajoljanak be amint a bőrömhöz érnek. Könnyen siklik a bőrön és nem vesz fel túlzottan sok festéket így nem lesz pacás a végeredmény. Könnyű vele szép vékony, ívelt tusvonalat húzni, de a farkinca kialakításához kicsit gyakorlottabb kezekre van szükség vele.

Mostanában ezt az ecsetet használom tusvonal húzásához, és aztkell hogy mondjam talán szebben is sikerül a kis vékony vonal mint eddig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése