2014. szeptember 5., péntek

Születésnapi Haul és Diy

Szisztok!

Mint a címből kiderül születésnapra készülök, de nem az enyémre, hanem hugoméra és anyujéra!
Bemutatom miket vettem nekik ajándékba és egyéb dolgokat, illetve egy két kreatív díszítési ötletet is mutatok nektek.
Kezdjük is el:


Elsőre nézzük meg miket vettem:
Anyukám ezt a 3 részes botmixert fogja kapni születésnapjára





 Hugicám ezt a barbie cipőkészletet és sellő barbit fog kapni + egy ajándék cédét amiről majd a szülinapi beszámolóban fogok részletesebben írni :) (13.a után)

Dekoráció:

Hugom imádja a lila színt ezért a dekorációt a lila fehér kombinációra tervezem
495ért vettem ezeket a lufikat ami tiszta lila és boldog születésnapot felírt található rajta




 Diy:

 Kellékek:
-olló
-cellux
-tűzőgép+kapocs
-kreppapír nálam lila fehér

girlandok:
 Levágtam egyenlő nagyságú darabot a lilából is és a fehérből
 1-1 szálat összetűztem majd egymásra hajtogatva elkezdtem kialakítani
 Itt láthatjátok milyen forma lesz
 Ebből csináltam 8db-ot

Pom-pom:
Egy labdához 6 réteget fektettem egymásra, mint a legyezőt összehajtogattam és középen tűzőgép segítségével rögzítettem. Ha valaki szeretné cicomázni a végeit ennél a pontnál lehet cifrázni, kerekre, ívesre, fecskefarkúra stb. Én  simás hagytam, majd jöhetett a szét húzogatás, amivel óvatosan kell bánni, mert főleg a finomabb papír nagy szakad.(1db húztam szét hogy lássátok a többit a helyszínen fogom) 3lila 3 fehér kicsi, 3 lila 3 fehér nagy pomponunk lesz.

 Virágotis készítettem, egy virághoz 4 kis szirmot vágtam le ezeket celluxal rögzítettem

Haul:

Desszert mester:

Arra vállalkoztam, hogy én sütöm hugimnak a születésnapi tortáját, erről receptel késöbb jövök



* 8db gyertya+ alap 160ft (fehér)
*20db levél (1cs 10db) 150ft/cs
*10db süni marcipán 990ft/cs
*10db gomba 590/cs
*narancssárga marcipán 490ft (almához és kis körtéhez)
*tortakarton 80ft
*torta doboz 290ft (26cm tortához)

A tortáról és hogy pontosan milyen díszítése lesz azzal késöbb jövök.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése