2014. szeptember 9., kedd

Hajfestés és Kallos Termékteszt

Sziasztok!
Amit tegnap akartam megírni bejegyzést, most végre sikerült! Igazából ez egy összetett bejegyzés lesz. Egyrészt egy terméktesztet fog tartalmazni, másrészt egy hajfestési rutint. Így bevezetésként még annyit szeretnék megosztani veletek, hogy második alkalommal festem magamnak a hajam. Eddig édesanyám festette.


 Miért is tartottam fontosnak, hogy ezt a bejegyzést megírjam? Miután júliusban megírtam a Hajam az elmúlt években (katt) bejegyzést, már akkor megakartam írni egy hajfestős bejegyzést, de miután sikerült a kallos-cosmetics Kft-vel interjút készítenem, így gondoltam megmutatom nektek terméktesztben is őket!


Akkor lássuk elsször a tesztet:
 A kallos világosszőke 9-es árnyalatát haszáltam kallos 6% os oxiját használtam

Festék:

Illat: borzalmas erős szaga van, csak jól szellőző helyen használjátok
állag: Krémes fehér textúráj van
Csomagolás: Letisztult egyszerű fekete pink felirattal. A tubus pink fekete felirattal imádom!
Tartósság: nekem sosem dobta még le a hajam.

Oxi:

Illat: egy fokkal kellemesebb mint a festéké
Állag: kicsit sűrűbb tej állaga van
Csomagolás: kis műanyag flakon
Tartósság: ugyan az mint a festéknél.

Hajfestés:
Elösször is kinyomjuk egy MÜANYAG tálba a festéket:
 Ráöntjük az oxit
 Elkezdjük összekeverni: Egy puding szerű állagot kapunk, majd félrerakjuk 5 percre
 5 perc után kap egy enyhe barnás színt. Ami a hajra kerülve és az idő előre haladtával sötétbarna lesz
 30 percet szoktam rajta hagyni kicsi víz jól felhabosítóm majd víz és samponnal megmosom.

Tövem hajfestés elött:
 Szemből hajfestés elött:
 Tövem a hajfestés után:
 Szemből hajfestés után hajat vágva:
 Másnapra már nem ennyire nagy az eltérés a töve és a haj között kicsit halványúl. Frissen mosott kb szárítás után 1 percel készült a kép.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése