2015. január 18., vasárnap

DIY| Virágos gyűrű

Sziasztok!

Ma elindul az ékszer készítő sorozatom a blogon. Videóban is megszeretném mutatni majd lépésről lépésre hogy készült 1-2 ékszer, de addig is hozok pár képet és leírást.



A virágos gyűrűhöz a hozzávalókat a Gyöngyvásár-on szereztem be.
-virág (gyurma virág) amit szeretnél a gyűrűre
- gyűrű alap
-ragasztó pisztoly

A virág aljából le kellett kicsit vágnom, mert úgy éreztem, hogy nekem nagyon eláll úgy. ezt könnyedén egy tapétavágóval meg tudtok csinálni. Ha ez megvan (és szükséges volt) akkor jöhet a leges legegyszerűbb dolog egy pötty ragasztó az alapra belenyomni a virágot. Itt nagyon vigyázzatok mert átmelegszik az alap és sajnos fel is forrósodhat, sikerült is megégetnem magam vele. Pár perc alatt teljesen szilárdra köt, már hordhatjátok is.

Összesen 200Ftba került.

Szeretnék majd még a többi 3 színből is készíteni, mert nekem nagyon tetszik, és röhejesen olcsó ékszer.

2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Nekem is, még jó pár fajta gyűrűt készítettem, ezekről is hozok majd a napokban bejegyzést illetve más DIY dologról is :)

      Törlés