2015. január 17., szombat

Csajos filmek Nail art kihívás - 1. Doktor Szöszi

Sziasztok!
Ma egy különleges bejegyzéssel jövök, mert ilyen még nem volt, indultam egy kihívásban. Ma indult Julcsi-nál egy szuper kihívása. Ami a csajos filmekre épül. Párom nagyon örül nekem, hogy ilyen igazán nőcis filmeket kell néznie, de hát ennyit megérdemlek. 


Az első film a Doktor Szöszi, istenem hányszor láttam már az egyik kedvenc filmem. Nem is volt kérdés, hogy milyen színben gondolkodom, Ombre rózsaszín lakkban. A kihívás nálam kicsit nehezebben ment, mert gyönyörű lila gél lakkom van, így nem is lett olyan tökéletes a szín mint szerettem volna. Illetve a kifestem a körmöm vagy kifestem és mintázzam közt nálam akkora űr van, hogy az szemmel nem látható. De hát, ha valamire jelentkezik az ember azt csinálja is végig.





 Használt lakkok:

Nektek, hogy tetszik? 




5 megjegyzés:

  1. Jaj ne. Ezeket a műkörmöket komolyan gondolod? Ne haragudj, de ilyen csúnyát még életemben nem láttam, nem hogy tematikus blogon.

    VálaszTörlés
  2. szerintem felejtsd el ezeket a műkörmöket, egyáltalán nem esztétikusak. :S

    VálaszTörlés
  3. Én azt mondom, ha minden áron ragaszkodsz a saját magad által készített műkörömhöz, nézz meg nagyon sok oktatóvideót a neten, a nagy körmös cégek oldalain vagy youtube-on elérhetőek bárki számára, mert ezek a körmök amellett, hogy nem esztétikusak, egészségügyi kockázatot is jelentenek. És ezt se én, se az előttem kommentelők nem bántásból írták.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a véleményed:) Sokan tanulhatnának tőled mert végre valaki aki nem paraszt stílusban fogalmazta meg a véleményét. Átfogok térni a gél lakkra azt lényegesen egyszerűbb is megcsinálni. Itt a képen + volt rajta legalább 6 réteg sajnos nem vékony köröm lakk is)

      Törlés
    2. Örülök, hogy nem vetted rossz néven, mert valóban nem annak szántam. :) Ha adhatok körmös tippet, akkor szólj. :)

      Törlés