2015. január 21., szerda

Elindúlt a Body Honey Bőrmegújító program

Sziasztok!

Kis késéssel, de hozom az első bejegyzést a Body Honey által indított Bőrmegújító programról. Viki Blogján olvastam, hogy lehet jelentkezni egy ilyen programra, úgy éreztem jelentkeznem kell, hiszen elég csúnyának tartom az arc bőrőm hátha beválasztanak. Január 16-án kaptam egy emailt, hogy beválasztottak az 5 szerencsés közé, másnap (szombaton) tudnám átvenni a termékeket. Eszméletlenül boldog voltam, hogy lehetőséget kaptam hoztam pár képet nézzük meg azt utána jövök még pár információval :)




A szemöldököm katasztrófális ne nézzétek
 A kezdőképekhez képest annyi az eltérés, hogy estére kijött egy nagyon szép pattanás a homlokomon.
Szerződés kitőltés

A termékek

 
Megkaptam a csomagot
Miket kaptam?
Soft Royal Cream Tangerine /Mandarin/ 
Royal Cream Tea Tree /Teafa/
Citromfüves Mézes-Kecsketejes Szappan
Kamillás Mézes-Kecsketejes Szappan

Egyenlőre nem szeretnék véleményt alkotni a termékekről, csak annyit szeretnék elmondani, hogy már két nap használat után mintha baba popsi lenne az arcom. 

Nagyon kedves csapat, minden kérdésre korrektül válaszoltak. Az első heti bejegyzéssel hamarosan jövök:)

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése