2015. január 14., szerda

Interjú| Leidecker Helgával avagy szappankészítőből látó




Sziasztok! 

Ma egy nagyon különleges bejegyzéssel jövök nektek, mégpedig egy interjúval. Abból is egy különleges fajtával, ugyanis nem mindenkinek sikerül szerintem egy Látóval interjút készíteni. Engem nagyon érdekelnek az efajta "természet feletti" dolgok. Tapasztaltam már pár ilyen dolgot de ebbe nem mennék bele most részletesen. Nagy érdeklődéssel fogtam bele a kérdések össze állításába úgy érzem nagyjából minden publikálható kérdésemre választ kaptam Helgától! (az interjú végén még írok pár sort)





Régen ön szappan készítéssel foglalkozott, ez, hogy alakult ki önben, hogy ezzel szeretne foglalkozni?

Eleinte csak magamnak szerettem volna készíteni szappant, mert érdekelt, nem tudnám megmondani miért, de ahogy bele ástam magam az információkba, egyre érdekesebbnek találtam. Akkoriban, még nem volt ennyi minden a szappanokról leírva, de ez miatt könnyebb dolgom volt, mint annak, aki most kezd szappan főzésbe, vagy szappan készítésbe. Azért, mert nagyon sok a téves információ, vagy az olyan receptek, eljárások, amik hiányosan vannak megjelenítve.
Mivel én fejlesztettem a szappan receptemet, teljesen egyedi az eljárás is és az alkotó elemek. Akkor és most is fontos volt számomra az, hogy minden alkotó elem természetes legyen és lehetőleg ne legyen az előállítása sem olyan, amivel a környezetet károsítják.
Mint megtudtam Öntől már „pályát váltott” látó lett. Mióta foglalkozik ezzel?
Körülbelül másfél éve kezdtem foglalkozni azzal, hogy embereknek segítek, információkkal, illetve energia munkát is végzek. Olyankor megmondom, hol van elakadás valakinek az életében és kioldom azt. Van egy olyan különleges képességem is, hogy bármilyen témában le tudok hozni információkat, ez azt jelenti, hogy bármilyen tudományág, ami a természetre alapul, elérhető számomra. Így előadásokat tartok minden héten a működésünkről, arról, mi visz előre bennünket, hogy sikeresek és boldogok legyünk. Ami még érdekes, hogy tágul a látásom, ezért mindig újabb és újabb tudásokhoz jutok akkor is, ha nem keresem.

Mesélne a pálya váltásáról?

A pálya váltás folyamatos, nem is kívánom teljesen abba hagyni a szappan főzést. Most jutottam el oda, hogy mivel nem fektetek energiát a szappanok reklámozásába, csak boltokban áruljuk a szappanokat, így már nem éri meg a vállalkozást ilyen formában fent tartani.
Hitt a spirituális dolgokban a váltás előtt?
Mindig hiányoltam valamit az életből, soha nem hittem, hogy annyi, amennyit a két szemünkkel látunk. Voltak korábban is olyan élményeim, amik érdekesek voltak és nem mondhatók hétköznapinak.



Teljesen ismeretlen ember elmegy önhöz, meg tudja mondani esetleg azt is, hogy mi vár rá 2015-ben?


Ha egy ismeretlen embernek a teljes nevét tudom, meg tudom mondani milyen a helyzete, az élet bármely területén. Azt is, milyen kapcsolatai vannak, vagy mekkora szíve van. Az élete állásából megmondom, min kell változtatni ahhoz, hogy sikeresebb legyen, vagy azt is elmondhatom, mi az, amit abba kell hagynia, hogy ne legyen fáradt. Az életmóddal kapcsolatban is segíthetek.
Arra, hogy mi vár valakire 2015-ben, nem nehéz válaszolni, mivel minden a jellemünkből fakad. Ha hiszünk abban, hogy szerencsések leszünk, azokká válunk. Ha azt érezzük valami nem stimmel, mert nem tudunk hinni a szerencsénkben, meg kell nézni, mi az, ami gátol bennünket abban, hogy érvényesüljünk.



A blogján (http://energetikaiatalakulas.blog.hu/) elég sok féle kezelés van, melyiket szereti a legjobban csinálni?



Mindegyiket egyformán szeretem. Inkább azon múlik mi a kedvencem, hogy épp kivel dolgozom.

Két helyen tart az országban előadást ezekről írna egy kicsit bővebben?
Az egyik hely Pécs, itt hetente tartok előadást. Pécs közel van hozzánk a párommal, és mindkettőnk családja ott él, ezért esett a választásom erre a helyre. A pécsi előadásokat másnap megtartom skype-on is, hogy aki nem tud eljönni személyesen, részt vehessen rajtuk. Budapesten havonta egyszer tartok előadást. Az előadásokon mindig adok személyes tanácsokat és mivel látom az embereket, tudom, mi az ami érdekli őket, az előadás témáját hozzájuk igazítom. Az előadások valójában közvetítések, mivel a lelkem az, ami mindezt érzékeli, ő az, aki megmondja, miről beszéljek. 

Egy személyesebb kérdés, tudna a jövőmről (2015-ös év) pár szót mondani?
A blogoddal kapcsolatban mondanék pár szót. Szépen, olyan ütemben fog nőni a látogatottság, ahogy várod. Pont úgy érzékeled a jövőt ez ügyben, ahogy lesz.

Köszönöm még egyszer az interjút, kívánom, hogy minden ember, aki önhöz fordul, érezze át azt a pozitív kisugárzást, ami önből árad.
 

 Az utolsó mondatomban leírtam már, hogy mennyire pozitív kisugárzása van Helgának. Töltődik az ember energiával, amíg vele beszél. Remélem egyszer sikerül eljutnom majd egy előadására és személyesen is átélhetem ezt az élményt. Egy nagyon kedves hölgyet ismertem meg a személyében. Mindenkinek ajánlom, bizalommal forduljatok hozzá. Köszönöm, hogy elolvastátok.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése