2015. január 13., kedd

Tag| Ismerj meg!

Sziasztok!


 Ma nem tudtam melyik bejegyzésemet hozzam nektek (van pár előkészítve) de egyiket sem éreztem úgy hogy na most ezt kéne. Ezért hoztam ma nektek egy 20 kérdés tag-et hoztam amiben kicsit közelebbről is megismerkedhettek velem. Ezeken felül, ha bárkinek bármi kérdése felmerül jöhet itt hozzászólásban vagy a Facebook oldalon is.



1. Milyen telefonod van, és miért ezt választottad?
    Samsung Galaxy Note I telefonom van. Párom a Thome-nál dolgozik és az ő telefonját lehetett megvenni potom pénzért így megvettem (bár nem az övét hanem az egyik kollégájáét). Már mikor ő használta akkor is imádtam, nagyon sokat fényképeztem vele, játszottam rajta stb stb.

2. Milyen nyelven tanulsz, miért pont ezt választottad? 
Jelenleg semmilyen nyelven nem tanulok, de nyárig szeretném a német tudásomat újra fejleszteni (lehet már márciusra kéne)

3. Mi volt az oviban a jeled? 
Pöttyös labda. Ami a húgomnak is a jele lett az oviban.

4.Melyiket választanád: karrier vagy család?
Hogyha kötelező lenne csak az egyiket választani, akkor a család. De szerintem a kettő működhet együtt is.

5. Hány gyermeket szeretnél? Miért?
Egy babát mindenképp szeretnék, de legalább két gyermekben gondolkodom. Ami még egyenlőre nagyon a jövő zenéje (kB 3-5év)

6.Szereted az állatokat?
Igen nagyon szeretem az állatokat. Van egy kutyám. Van 2 aranyhörink, egy fehér hasú törpesünink. 


7. Van jogosítványod? Ha nincs szeretnél? Mikor?
Még nincs, de az 5 éves tervemben benne van.

8. Gyermekkorodban gyűjtöttél valami? Ha igen mit?
Igazság szerint nem gyűjtöttem semmit gyerek koromban.

9. Humán vagy reál?
Is-Is

10.Hol tartanád álmaid esküvőjét? Hova mennél nászútra?
Nem szeretnék nagy esküvőt, fehér király lányos ruha, húgom a koszorús lány, család pár barát. Kis lagzi a szertartás után. Nászút én leginkább Görögországba mennék. 

11. Mi szerettél volna lenni kis korodban?
Anya és Titkár nő. Mi leszel ha nagy leszel kérdéseidre a válaszom mindig a Titkár nő volt. Láss csodát, titkár nőként dolgozom. 

12. Mi a véleményed a drogokról?
Sosem használtam és nem is fogom. Szerintem gyáva ember aki droghoz fordul.


13. Pesszimista vagy optimista vagy?
Hangulattól függ. Bár idén próbálok optimista lenni.

14. Melyik országba jutnál el szívesen? 
Egyiptom, Görögország, Francia ország, Horvát ország. Elég sok helyre
15. Mennyire jellemző rád a neved?
"Név elemzése:
A Barbara név olyan személyiség kialakulását támogatja, aki különös érzékenységgel reagál a szépség különféle megnyilvánulásaira. Kedveli a művészetet, a természetet és minden mást is, amiben nyugalmat és egyensúlyt talál. Sokkal többet érzékel az életből, a körülötte zajló eseményekből, mint amit eszével felfog. Az is előfordul, hogy rácsodálkozik egy-egy gondolatára és eltûnõdik eredetén. Ritkán élvezi azt a biztonságot, kiegyensúlyozottságot, amit a gondolkodás és az érzelmek fölötti uralom jelenthet, hiszen alapvetően a jó ösztönei irányítják."
Úgy érzem teljesen jellemző rám

16. Hisztizel ha meglátsz egy pókot?
Igen, utáááloommmm

17. Szoktál "bolhából elefántot" csinálni?
Van mikor előfordul, de ezt sosem ismerem be a körülöttem lévőknek.

18. Egyenes vagy göndör haj?
Félig göndör, van mikor vasalom a hajam van mikor nem. 


19. Tél vagy nyár?
Egyértelműen nyár. Utálom a hideget. Pedig Valentin napi baba vagyok.


20. Vallásos vagy?
Nem, megvagyok keresztelve de nem vagyok vallásos. 
Köszönöm, hogy végigolvastátok . 

3 megjegyzés: