2015. január 30., péntek

DIY| Farsangi papagáj ékszer szett



Sziasztok! 






A tegnapi csomagom jött bejegyzésben említettem, hogy farsangra készülök. Illetve ma, aki olvasta a facebook profilon ott is lelőttem a poént, hogy ma farsangi ékszert fogok készíteni. Elöljáróban annyi, hogy nem lett tökéletes, de igyekeztem olyan szettet készíteni, amit akár a hétköznapokon is tudok hordani, nekem tetszik. Biztosan fogom hordani tavasszal vagy nyáron.

Papagájos színes szettet készítettem egy karkötőt, egy fülbevalót és egy láncot. Az utóbbi kettőt mutatom meg ma mivel ez egy szett. Valahogy tollas lógós karkötőt nem tudtam volna elképzelni magamon, de szerintem így is illik hozzá.

Hozzávalók:
-szalag
-fogó
-pilanat ragasztó
És türelem 
Elsőre a fülbevalót csináltam meg. A tollakra rögzítettem a végzárót majd mindegyikbe raktam 1-1 karikát, amire a fehér kivételével egy kisebb láncot fűztem, majd a fehér tollnak a karikájába tettem a fülbevaló alapot és a kis láncokat is. Ezt mind a két oldalra megcsináltam.

Lánc:
A tollakra kék szalagot rögzítettem pillanat ragasztóval (és a kezemre is nem keveset komolyan úgy néztem ki, mint egy papagáj) ezekbe a kis kék hurkokba rögzítettem a szerelő karikákat, majd mielőtt a láncra rögzítettem volna a láncra tettem egy karikát és egy kapcsot majd szépen kimértem melyik toll hova kerüljön és rögzítettem is.

Nem volt kis munka, de a végeredmény nekem nagyon tetszik.
Hogy tetszett?

Holnap jövök a smink elkészítésével. Imádtam elkészíteni a képeket is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése