2015. január 29., csütörtök

Csomagom jött| Gyöngyvásár

Sziasztok!



A cím nem teljesen az igazságot takarja, ugyanis én mentem érte. Mostanság nagyon sok csomagom jött apránként kifogom tenni azokat is. De most úgy gondoltam, hogy azt mutatom, meg amiből a napokban jön majd bejegyzés (nem is egy).

Na de nézzük, gyorsan miről van szó:





A csomag sok-sok dolgot tartalmaz, az egyik csomagban Valentin napi és farsangi kiegészítőkhöz való alapanyagok vannak. A másikban pedig a nyári- tavaszi illetve elegánsabb vonalat képviselő dolgokhoz alapanyag. Igen nézhettek hülyének hogy azt mért rendeltem meg (a jobb oldalit) de én már készülök a jó időre. Igaz mivel ma egész nap esett a hó és elvileg fog is nem úgy néz ki, hogy eljön, de játszunk a gondolattal, hogy mindjárt itt van.

 2 színű madártoll (pink és narancs sárga) gyöngyök, lánc, kapocs)


Vegyes madár toll, kása gyöngy  féle, Szerelő karika, damil, szerelőpálca, fülbevaló alap, szív köztes.


Rendeltetek már a www.gyongyvasar.hu oldalról?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése