2015. február 15., vasárnap

23 Lettem

Sziasztok!



Számomra a Valentin nap különleges, hisz ezen a napon 16:55perckor születtem. Úgy érzem édesanyámtól is ez volt a legszebb Valentin napi ajándék, bár akkor még nem is volt Valentin nap. Videóban szerettem volna megmutatni nektek mit kaptam, de a fény viszonyok katasztrófálisak néha a szobába, igyekszem majd azért még sok sok videót készíteni.

Ebben a bejegyzésben, csak a születésnapi ajándékot fogom megmutatni, mert amit párom kapott tőlem, az megér egy külön bejegyzést illetve még a képeket sem kaptam meg róla. 

Kezdjük is el. 




Tegnap édesanyáméknál voltunk otthon, a Valentin napi ajándék és ebéd után. Ahol ez a szépség fogadott az ajtón. (Hugicám ragasztotta ki az ajtóra aki nagyon nem szereti a mondatok tagolását így egyben van az egész) Már itt meghatódtam, belépve sehol senki nem volt, majd előugrottak Anyu, húgom és nevelő faterom hogy MEGLEPETÉS. Majd jött a kis tortám és az ajándékom. Nagyon örültem mindennek. Tényleg annyira én vagyok. 



Hazaérkezve belépve a sötét szobába eszméletlenül megijedtem ugyanis fel volt díszítve a szoba Dortmundos lufikkal. Hát itt is elkel mondanom, hogy mennyire köszönöm azt, hogy egy Bayern fan akinek más csapat nem is létezik leszervezte édesanyjával, hogy díszítse fel a szobát a kedvemért MÉHECSKÉSRE. KÖSZÖNÖM.





Párom átadta az ajándékot, ezt a gyönyörű orchideát, és a kedvenc képemmel ellátott szíves párnát és egy nagy csomag gumi cukrot.

Ma voltak párom tesójáék. Kaptam egy szép szív alakú tortát. Párom szüleitől egy csomag gumi cukrot és egy pólót ami nagyon nagyon tetszik. 






Tesójáéktól pedig egy kis kosárkát, egy fürdő só,tus fürdő, test ápoló és fürdő pamacsos csomagot. Egy Gumicukros fülbevalót hát imádom de nagyon. és egy parfüm mintát.

Úgy érzem, nagyon jól sikerült a születésnapom, vidáman, sok új jó dologgal készen a 23. élet évemre. Sok jó dolgot fog rejtegetni számomra ez az év, amiben remélem ti is részesei lesztek.

Ne felejtsétek el, hogy e jeles nap miatt Március 8-áig tart egy nyereményjáték a blogomon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése