2015. február 2., hétfő

Farsangi Papagáj Smink



Sziasztok!

Láthattátok már ezt a sminket, a farsang ékszer szettes bejegyzésemben. De úgy gondoltam legyen végre smink is a blogon ezért megmutatom nektek, hogy készült illetve miket használtam magához a smink elkészítéséhez. Nem lett tökéletes tudom, de nekem így tetszik.



















Termékek, amiket használtam:
 
 
Hogy készült a smink:

Először is lealapoztam az arcom és a szemhéjam, majd korrektorral eltüntettem a bőrhibáimat, után bronzosító és pirosítóval kontúroztam az arcom. A szemöldököm csínosítottam.  Majd a szemhéjamra tettem egy kis fehér szemceruza alapot ugyanis első próbálkozásra nem volt elég pigmentált a szín. Majd a belső szemzugba fehéret tettem illetve középre a citrom sárgát tettem a szemránc fölé narancssárgát majd a küldő V-be zöldet csempésztem, Ezek felé tettem a pink színből, amit igyekeztem elsatírozni. Majd egy halványabb színnel átsatíroztam, hogy egyenletesebb legyen ne csak színpaca. A szemöldök tőbe ferde ecettel felvittem egy kis fekete port. Ezek után spiráloztam és rúzsoztam.

Remélem tetszett nektek ez a smink!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése