2015. február 16., hétfő

Szerelemlakat| Valentin napi eskütétel

Sziasztok!

Úgy érzem, ennyire közel még nem engedtem senkit a kapcsolatunkba mint most benneteket. A Születésnapi bejegyzésemben már említettem, hogy különleges ajándékkal készültem páromnak erre a napra. 




Pár héttel ezelőtt az oldalukat nézegetve megkérdeztem párom, mit szólna, ha valamikor csinálnánk egy ilyet. Azt mondta jó benne van. Így el is kezdtem teljesen titokban szervezni a programot. Egyedül az időpontot kérdeztem meg tőle, hogy 11 óra megfelelne e neki, mondta, hogy persze megfelel, kíváncsi mit szerveztem le. Főleg, hogy csinosan kell felöltöznie. Valentin napon én már hajnalba fel keltem annyira ideges voltam, hogy mit fog szólni, nem bírtam aludni. Mikor megérkeztünk mondtam neki, nézze meg az ajtón a kiírásokat, ha úgy gondolja, hogy nem akarja elmegyünk semmi probléma nem lesz. De bementünk, úgy csillogott a szeme, felejthetetlen érzés volt.


"Bizonyára hallottál már a lakat falakról, és arról, hogy mi is az Szerelemlakat, hiszen a világ több pontján találhatóak ilyen helyek ahová a szerelmesek elhelyezhetik lakatjaikat az elkötelezett szerelmük jelképeként. Egy ősi kínai legenda szerint, ha egy lánc szemre vagy valamilyen hasonló végtelen tárgyra lakatolunk, akkor a szerelmünk is örökké fog tartani, valamint a lakat kulcsát a folyóba dobva ezt megerősíthetjük.A hagyomány szerint a lakatolás nemcsak kölcsönös vallomás, hanem kapcsolat megerősítő hatású is.
A lakatok jól tükrözik a reményt és a kapcsolatokat. Ami összeköti az embereket szerte a világon az nem más, mint a NAGYBETŰS SZERETET. Ezt tűztük mi ki a zászlónkra."



Maga a szertartás olyasmi mint egy kisebb esküvő. Csak annyi, hogy nem gyűrűt húztok egymás újára hanem az általatok kiválasztott helyre felteszitek azt a lakatot, amibe a monogramotok és a dátum van gravírozva. Az eskü tételen csoda, hogy nem sírtam el magam, tényleg nagyon megható és összekapcsoló erővel bír. 


 

Egy papír lapra fel kellett írni egymás nevét amitől kicsit olyan anyakönyvezési hangulata van az egésznek. Ezt a kis papír lapot elégetik ezzel továbbítják a felsőbb döntési helyre, ahol döntenek a kapcsolatok sorsáról, hogy örökké össze tartozzatok. 

 

Az emlék oklevelet befogjuk kereteztetni, kitesszük a falra. A kulcsunkat pedig még gondosan őrizzük, mert március 12-én megyünk Grazba és ott fogjuk eldobni a Mura folyóba a kulcsot, ez is legyen egy emlékezetes emlék.


Mi változott szombat óta? 

Mindketten úgy érezzük, hogy erősebb, szorosabb lett a kapcsolatunk, van köztünk egyfajta kötelék ami össze tart minket. Tényleg remélem, hogy addig amíg el nem rohad a lakatunk. Amivel 1 év múlva találkozunk...

Még egyszer szeretném megköszönni Edina és Iván, azt, hogy ilyen kedvesek voltatok velünk, hogy szebbé varázsoltátok a második együtt töltött Valentin napunkat. Köszönöm a születésnapomra kapott ajándékot is.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése