2015. február 23., hétfő

Oscar 2015 Ruhái

Sziasztok!

Miután elkapott az Oscar láz, így úgy gondoltam, hogy megmutatom a Gálán viselt ruhákat. Majd a hajakat és sminkeket is egy külön bejegyzésben. Van pár ruha ami nagyon tetszik, de van olyan is ami nem, tudom ízlések és pofonok, kíváncsi vagyok a véleményetekre, hogy nektek melyik tetszik a legjobban. A forrás különböző internetes portál, ahol megtalálhatók a ruhák :)


Nézzük is a ruhákat előre szólók rengeteg kép jön:



Anna Ruháját én nagyon szívesen elfogadnám egyszerűen szerintem meseszép, a színe a fazonja.
 
 Anna Wintour viszont szerintem borzalmas ruhát választott 

 Klasszikus fekete fehér ez is tetszik









 Dakota Johnson is remekül festet ebbe a piros ruhában.


 Emma sikeresen villantott is.


 Gwyneth_Paltrow ruhája az igazán nagy kedvencem, pasztel rózsaszín, letisztult egyszerű, még én is szívesen viselném.



 Jennifer kivételesen nem feketében érkezett, fura hisz megszokott volt már tőle. De ez is jól áll neki.
 
 JLo ruhája nekem tetszett, elől igaz "kicsit" merész, de maga a ruha egy csoda. Bár mondhatjuk, hogy kicsit mellé nyúlt, hisz sokak szerint volt pont ugyan ilyen ruha is a Gálán szerintem csak hasonlít.










 Gaga hát a tőle megszokhatott extravagáns ruhában jelent meg, valami mosogató kesztyűre hajazó kesztyűvel, nekem a ruha se tetszik


 itt az említett JLo ruha.

























Nektek, hogy tetszett? Melyik volt a kedvenc ruhátok?

Hamarosan jövök a smink és haj bejegyzéssel.

Ne felejtsétek Nyeremény Játék a blogon még 2 hétig!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése