2015. február 4., szerda

DIY| Valentin Díy :)



Sziasztok!

Ismét egy DIY bejegyzéssel jöttem nektek, mégpedig a Valentin nap témájában. Próbáltam egyszerű letisztult ékszereket készíteni, amit akár egy vacsorára vagy valamilyen programra fel tudok venni. Mivel már megvan, hogy miben leszek, ezt nektek is be fogom mutatni, sminkel együtt egy bejegyzésben, ezért ahhoz a szetthez igazítottam. Így nyakék nem készült, csak egy fülbevaló és egy karkötő. 


Hozzávalók:

Elkészítés:






Karkötő: Levágunk a kezünknél 2 vagy 3szor nagyobb damilt, amire én úgy fűztem fel a gyöngyöket, hogy 5piros 1szív 5piros 1 szív 5piros egy szív. Majd a két oldalára tehát a két külön szálra fűztem még 3-3 piros gyöngyöt. Majd jó alaposan összecsomóztam. Szerintem ez a karkötő készítés legegyszerűbb módja. . Kreatívkodhattam volna még tovább, de mint feljebb írtam a ruhámhoz csináltam.

Fülbevaló: 1szívet középre felfőztem és fölé 3 piros gyöngyöt fűztem, mégpedig úgy hogy az egyik szálra felfűztem a gyöngyöt majd a másikkal átfűztem ellenkező irányból. és a tetején rögzítettem a fülbevaló alapot.

Erről külön szerettem volna viselve képet hozni a bejegyzéshez, csak sajnos mire a képek készültek volna egy hatalmas pukli jelent meg a homlokomon (reggel belenéztem a tükörbe és vissza akartam feküin, hogy én így nem megyek dolgozni)

A képek elkészítéséhez a dekorációt a love szappan Valentin napi kiadásából választottam előző bejegyzésben láthattátok is.

Mindenképp jövök majd egy Outfit bejegyzéssel, amiben viselve is megmutatom.

Hogy tetszett? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése