2015. február 7., szombat

Átalakulás és új kinézet

 Sziasztok!

Mint ahogy a címben is láthatjátok, ma egy nagyon különleges bejegyzéssel készültem nektek. Mégpedig a blog átalakulásáról és az új kinézetéről illetve egy két információról, ami a jövőt illeti.




Mielőtt belekezdtem volna a blogolásba, rengeteg blogot olvastam. Kialakultak a kedvenceim is erről majd hozok külön bejegyzést. Majd 8 hónappal ezelőtt megszületett a döntés, elkezdek én is egy blogot. Miről akartam, hogy szóljon? Arról, hogyan fejlődöm a sminkben vagy a szépség ápolás egyes területein. Úgy érzem, van, amiben már mondhatom magam jónak és van, amiben nem, ezt nem kezdem el sorolni, de tényleg van ahol fejlődtem ez alatt a 8 hónap alatt.


Akik a 8 hónapban olvasgattak (nem 2015óta) azok látták a blog külső alakulásait. Elsőnek egy lilás háttér volt a fejléc is egy nagyon kis egyszerű lila fejléc volt. Így indultunk, akkor azt éreztem teljesen az enyémnek, akkor úgy éreztem ez tükröz engem. Elkezdtem formálódni, a blog témája is változott így a külső is. Új fejléc, amit tegnapig láttatok a blogon. Januárban megszületett a döntés, újítani akarok TELJESEN. Ahogy az öltözködésemben úgy a blogban is, egy letisztult elegáns stílust szerettem volna bele csempészni mind a két részre az életemben. 

Ennek a folyamata egy másfél hónapos procedúra volt, rengeteg munkával. Elsőnek a lenyíló menü sort csináltam meg. Amiben Pillecukor blogja segített sokat. Rengeteg ötlet van rajta kezdő bloggereknek is illetve azoknak is, akik csak fejleszteni szeretnék a blogjukat. A fejlécet pedig egy nagyon jó barátom készítette, amiben szerepel már az új logóm is. Rengeteg munkája van benne, nagyon hálás vagyok neki, hogy ismét olyat alkotott ami én vagyok. Nem először mutatta már meg nekem, hogy egy igaz barát, aki tényleg ismer.

 

Felkerült egy bemutatkozó a blogra, próbáltam teljesen átláthatóvá tenni, hogy mindent könnyen megtaláljatok, ha kerestek valamit. Egy rendszert próbáltam kialakítani a blog felépítésében. Olyat, amit én is szívesen néznék és elmondhatom igen szívesen görgetem át vagy csak nyitom meg amióta kikerült a teljesen új kinézet.

Megpróbálok naponta két naponta hozni új bejegyzést, sok bekészített bejegyzésem van, amivel remélem tudok majd újat is mutatni nektek. Kedvenceim illetve elfogytak bejegyzést is tervezek, talán pinterest illetve instagram napokat is fogok bevezetni. Outfit bejegyzéseket, sminkeket is szeretnék majd hozni. Illetve ami elnyerte a tetszéseteket az utazós, kirándulós bejegyzéseket is ismét előtérbe teszem.

Hogy tetszik az új külső? 


2 megjegyzés:

  1. a fejléc és a logó is tetszik, ügyes a készítője, és a háttér is, most nem tudom, ez egyedi-e, vagy valami blogger téma, de szép, csajos! ami nem tetszik, hogy sajnos a navigáló sáv el van csúszva, és telefonon egyáltalán nem látszik, azt még érdemes lenne átgondolni. illetve a bejegyzés kicsit összevissza van csúszkálva, de mondjuk tapasztalatból tudom, ezzel nem biztos, hogy lehet mit kezdeni, ilyen nekem is volt :/

    VálaszTörlés
  2. Szia köszönöm szépen. A navigációs sávot ennél jobban nem tudtam megcsinálni, az a pici elcsúszást nem tudtam sehogy korrigálni, vagy ennél nagyobb volt vagy teljesen lecsúszott. Így inkább, így hagytam. A mobilos részt köszönöm, hogy írtad azt elfelejtettem tényleg megcsinálni javítom. Illetve a bejegyzést is át nézem. A háttér is teljesen egyedi nem blogról vett téma. Igyekeztünk egyedit csinálni ami még senkinek nincs. Még egyszer köszönöm

    VálaszTörlés