2015. február 5., csütörtök

TAG| 10 dolog, ami hozzám tartozik

Sziasztok!

Ma egy Tag-et hoztam nektek, ami nem máról szól, mint arról a 10 dologról, ami hozzám tartozik. Ezt már nagyon sok blogon láthattok, de úgy gondoltam én is megmutatok egy kis darabot magamból. Elég sok TAG bejegyzés volt már a blogon, de úgy gondoltam ez egy kicsit lényegre törőbb, beszédesebb bejegyzés lesz :)


1.   Telefonom

Ez az, ami nélkül egy tapodtat sem, na, jó a WC-re igen, de amúgy bárhova megyek, mindig nálam van, még ha csak a kisközértbe megyek, akkor is. Hozzám nőtt nagyon. Főleg úgy, hogy tényleg minden eltudok rajta érni, mailt, blogot, vibert amin párommal és édesanyámmal szoktam beszélgetni a legtöbbet. Utóbbival szerintem többet pötyögünk, mint telefonon beszélünk, de így azért naponta két naponta tudok arról, hogy mi van otthon. Hozok majd külön bejegyzést, hogy mik vannak a telefonomon.



 
      2. Táska

Imádom a táskákat olyannyira, hogy amikor csak tehetem, veszek egyet. (na, jó amióta elköltöztem csak 1 táskát vettem, de ezekből is inkább a praktikus dolgokra koncentrálok, ebből már láthattatok videót, hogy miket hordok nap, mint nap magamnál. A nagy mindent elnyelő táskát lecseréltem most egy kisebbre, de különös módon ebbe is sok minden elfér











3.      A tetoválásaim és a piercingem
Jelenleg 6db tetoválásom van ezt is megmutattam már két bejegyzésben is (Tetoválásaim , 6. tetoválásom). Mindegyik egy-egy életszakaszomról emlékemről készült. Jó a legelső a csípőmön lévő az új élet kezdetét szimbolizálta. A combomra kerülő és egyben utolsó (nem úgy utolsó, mert van tervben egy következő illetve ennek a kiegészítése) szintén az új élet a remény szimbóluma mind a liliom mind a kolibri ilyen jelentéssel bír, így ha ránézek, fürdésnél stb. stb. tudom, hogy nem adhatom fel a célom. A köldök piercingemet 16. születésnapomra csináltattam, azóta 2 kétszer került ki egyszer egy műtétnél és az előtte lévő vizsgálatnál. Illetve havonta egyszer még kitisztítom.

4. Laptopom

Általában mindig be van kapcsolva és a közelemben van, ha otthon vagyok, mert ha eszembe jut valami, hogy megakarom nézni akkor csak felkell rá lépni, nagyon sokat szoktam a pintérestet nézegetni illetve egy egy bejegyzés ötletet is, ha eszembe jut, felviszem legalábbis a címet vagy egy egy mondatot így később csak meg kell alkotnom.
5. Könyvek

Imádok olvasni, rengeteg könyvem van, amit már többször el olvasta, és mindig valami ujjat tud mutatni. A papírformát részesítem előnybe, ha nincs otthon párom, akkor olvasok, illetve munkába és haza a BKV-N.


 
     6. Páromtól kapott gyűrű
Egy éves évfordulóra kaptam egy szép köves gyűrűt, azóta mindig rajtam van, kivétel, ha alszom. Imádom, nem eljegyzési, de nagyon örültem neki, az életem része lett.

















7. Blog

Nem vagyok tökéletes, de nem is gondolnám, hogy kicsivel több, mint fél év után annak kéne lennem.  Vannak hibáim, sok minden nem megy, amit előszeretettel meg is írtok, és sajnos pozitív dolog nem nagyon érkezik, mintha azok nem is lennének, vagy ha vannak, akkor sem érzitek úgy, hogy hozzá kéne szólni, csak a negatívat.  Az életem minden napi részévé vált, kiélem magam, kitudom adni magamból a feszültséget, amikor 1-1 bejegyzést írok, vagy fényképezek, vagy csak készülök, hozzá kikapcsolom a külvilágot és csak én és a blog van senki más. Azért írom, mert ezt az érzést kapom, azt hogy munka után, vagy néha ha van időm közben is egy egy momentumot rögzítsek és feltöltődöm, és úgy érzem adtam egy kis pluszt valakinek, vagy sokaktól elveszek a negatív gondolatai miatt

8. Zene
Nincs olyan nap, hogy ne hallgatnék zenét, jelenleg amit minden nap minimum 3szor meghallgatok az Awful Néha című száma: „Néha elég ha túléled a napot, az élet majd oszt neked egy új lapot, becsüld a kicsit és kapod a nagyot megtörténik veled csak akkor ha hagyod” annyi erőt ad és annyira segít átlendülni az aznapi nehézségeken hogy szinte függő lettem már. Reggel tuti ez az első szám, amit meghallgatok a metrón és haza felé is.

9. Ékszerkészítés

Az utóbbi időben elkezdtem ékszereket készíteni, és hasonlóan hat rám, mint a blog, imádom csinálni és hordani is, Kikapcsol és örömmel tölt el az, hogy készítettem valamit, ami utána kézzel fogható, még ha nem is tökéletes, akkor is saját kezűleg készítettem, és minden nehézség ötlet stb. stb. eszembe jut, ha ránézek, és büszke vagyok.

10. Műköröm

Ennél kaptam a legtöbb bántást, pedig 2 éve mindig műkörmöm van, meztelennek érzem magam, ha nincs a körmömön. Bár most igyekszem átszokni a gél lakkra, annyi szép szín van belőle és sokkal könnyebb elkészíteni. Most épp pihentetem a körmeimet és hagyom kicsit nőni (ami lehet, 2 hét után megváltozik, ugyanis nem bírom elviselni magam köröm nélkül). Tehát ha esetleg lesz körmös bejegyzés, amit szeretnék, akkor tényleg ne azzal gyertek, hogy nem szép a körmöd stb. stb., mert jelenleg tényleg nem egyforma nem szabályos, de ez a sajátom, amit direkt nem vágtam nem reszeltem egyformára, mert ami hosszabb örülök, hogy nem tört még ketté, mert annyira rossz minőségű a saját körmöm.


Ennyi lettem volna én, igyekszem sok-sok friss információt és jó kis bejegyzést hozni nektek, vannak nagyon sok félkész bejegyzések, amit egy két hónap alatt szeretnék megosztani veletek, hogy utána tényleg teljesen aktuális bejegyzéseket tudjak hozni nektek.

Mi az a 10 dolog, ami hozzátok tartozik?
Mit szóltok az én 10 dolgomhoz?


5 megjegyzés:

  1. Szia!

    Már többször meglátogattam a blogodat, de úgy gondoltam most leírom a véleményemet. Előre szólok, hogy lehet nem fog tetszeni. Legfőképp a 7-es és 10-es pontodhoz szólnék hozzá. A blogolás egy folyamat, amiben mindig egyre jobb és jobb lehetsz, mindig tudsz fejlődni. Viszont ez egyedül csak és kizárólag rajtad múlik. A bejegyzéseket te írod, te szerkeszted, a te munkád, valahol téged mutat be. Én tanácsolnám, hogy mielőtt kiteszel egy posztot azt az első betűtől az utolsóig nézd át alaposan, hogy mindent jól írtál-e, nem maradtak ki betűk, nem értelmetlen egy-egy mondat, a helyesírás jó benne, kinézetre megfelel. Ezek szerintem nem nehéz dolgok, ezekhez nem kell profi bloggernek lenni. Emberek vagyunk, hibázhatunk, nincs vele semmi baj, csak javítsuk ki a hibákat. Ha netán már kitetted a bejegyzést, akkor a kész állapotba is érdemes megnézni, lehet pont akkor fog feltűnni valami hiba. De mondok még egy tippet: mivel bloggert használsz, itt lehetőség van rá, hogy az aktuális bejegyzésed előnézetét megtekintsd, tehát teljes valójában láthatod a bejegyzést, és ha hiba csúszott bele, akkor azt a közzététel előtt javíthatod. Én ebben a mostani bejegyzésedben is találtam hibákat, amik nem óriásiak, de ha átolvasod (akár többször), akkor te is látni fogod mikről beszélek. Hidd el, ezekre érdemes odafigyelni, és máris nem kell azzal takaróznod, hogy csupán fél éve blogolsz, nem lehetsz még profi.

    A műkörmös témával kapcsolatban pedig... Nos, itt is csak azt tudnám mondani, hogy az általad megjelentetett posztok téged mutatnak be. Én nagyon béna vagyok, ez tény és vállalom is, mert még a körmömet se tudom kilakkozni normálisan, viszont ebből kifolyólag nem is teszem. Te pedig mutogatod a világnak a munkáidat, amik valljuk be nem szépek. Tehát a körmös posztokhoz azért kapsz negatív kritikákat, mert megérdemlik őket. Nagyon sok gyakorlással szerintem ezen a téren lehet fejlődni. Viszont a gyakorlás alatti munkákat és nem tenném közzé. Ahogy olvasgattam a kommenteket mindenhol védekeztél, hogy miért olyan az a köröm amilyen. Persze, oké, védd meg magad. De vedd észre, hogy ez a dolog még nem megy neked úgy, ahogy kell. Ha növeszted a körmöd, akkor várd meg míg megfelelő hosszúságú lesz, nézegess körmös videókat, gyakorolj, próbálkozz. A gyakorlás ideje alatt lehetnek eltérőek a körmeid, lehetnek rövidek vagy hosszúak, lehet elrontani a lakkozást, lehet százszor újrakezdeni egy-egy mintát. Ami a legfontosabb, hogy a blogra kitett munkád legyen igényes, ízléses, szép. Addig pedig lehet képek nélkül is írni arról, hogy éppen hol tartasz a fejlődésben.

    Remélem nem sértettelek meg ezzel a hozzászólással, de nagyon kikívánkozott már belőlem. Én kívánom, hogy ne add fel a blogolást, legyenek szép pillanataid benne, de nagyon figyelj oda arra, hogy mit adsz ki a kezeid közül.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nem sértettél meg, pedig pont a gyilkolhatnék hangulatomban vagyok, ma akivel tudtam össze vesztem idáig és még csak 11 óra. Wordben csinálom a bejegyzéseimet, oda van lementve az összes ott írom, ott nézetem át helyesírási hiba ellenőrzővel is. Mert igen vannak amiket nem mindig sikerül leírnom jól. Ennek a bejegyzésnek a kitevése is fél óra volt, mert folyamatosan előnézetet nyomtam, és már úgy láttam, hogy vállalható. Nem takarózom azzal, hogy fél éves a blog, csak tudom hogy nem lehetek tökéletes sminkes stb stb. Szívem lelkem bele adom 1-1 bejegyzésbe, mert azért írom mert szeretem csinálni, szeretem azt amit csinálok. Csak az az egy bánt, hogy az esetek 99%ban csak negatív hozzászólást kapok, az ami esetleg tetszik bárkinek arról egy mondatot nem tud írni. Néha úgy érzem, hogy az egész úgy sz@r ahogy van és semmiben nem vagyok jó. Ezért írtam meg így ezt a bejegyzést, hogy csak a negatívat kapom. Ha legalább 1-1 bejegyzésemhez kapnék néha néha valami kis pozitívat az nagyon sokat jelentene nekem, de semmi ilyet nem kapok. erről akart szólni az egész. Ez nem védekezés se nem támadás, csak leírtam mit akartam. Köszönöm a véleményed és azt, hogy a negatív kritikádat is úgy megtudtad fogalmazni, hogy nem sértő. Már ez is egy jól eső érzés :)

      Törlés
    2. Barbi, ha belegondolsz, azért sosem jár dicséret, ha valaki azt teljesíti, amit elvárnak Tőle. Dicsérni akkor szokták az embereket, ha valami pluszt adnak hozzá. Jelen pillanatban nem várhatsz el másoktól ilyesmit, amíg nem hozol minimum egy, a beauty blogoktól elvárt, színvonalat. Én azt javaslom, ne a word-ot, hanem a bloggert használd helyesírás ellenőrzésre, ha valamiben nem vagy biztos, keress meg nyugodtan akár engem, tudod jól, hogy szívesen segítek.
      A körmöd meg sajnos tényleg nem idevaló, és javaslom, hogy nézz sok-sok videót a műkörmözésről és inkább hagyd rövidre őket.

      Törlés
    3. Jelenleg egyetlen egy körmömön nincs műköröm, egy veszekedésem után úgy ahogy kell nem rágtam hanem téptem a körmeim. Így pihenésen és növésen mennek keresztül. Nem azt kértem senkitől, hogy ajnározzanak azért mert hú blogolok. Csak, ha esetleg megtetszik valami akkor írják le azt is. Úgy mint a Váci posztomnál, hogy ez tetszett. Mert tudom, hogy akkor ezt az irányt követve jó úton haladok. De így nehéz tényleg, hogyha csak a pofonokat kapom. Jelenleg nagy lépés előtt állok, amit holnap/ holnap után mindenki megtud. Remélem azoknál kapok valami pozitív vissza jelzést, mert nem csak az én munkám van benne. Lehet nem hozom azt a színvonalat mint más beauty blog, de magamhoz képest van amiben már sokat fejlődtem ez az idő alatt. ÉN ezt nézem és nem más blogokhoz méregetem magam, mert akkor mindig csak azt látnám hogy egy rakás ..... vagyok. Pedig úgy érzem nem.

      Törlés
  2. Ez is egy álláspont, de ezzel meg az jár, hogy viselni kell a negatív kritikát :) egyébként vannak feliratkozóid, kommentelők, volt már pozitív komment és a FB oldaladat is kedvelik sokan. Ez mind-mind megerősítés kell, hogy legyen.

    VálaszTörlés