2019. január 22., kedd

Ekka dekorációk a lakásban


Az EKKA dekoráció alkotója Andi a különleges feliratok és dekorációk megalkotója. Egy ideje követem a munkásságát és csodálom a munkáit. De legelőször a FeMini Box-ban találkoztam kézzel foghatóan vele, egy XMAS dekoráció alakjában. Itt végleg eldőlt, hogy biztosan rendelek valamit mert kézzel fogva még jobban tetszik a munkája.


Andi egy szuper nő, kedves és igazán profi a munkájában. Azt kell mondanom ritka a mai világban, hogy valaki egy eléggé futó vállalkozás után ember tud maradni. Minden elismerésem!! 

Az első rendelésem a nappalinka egy Family felirat amit Instagram-on már meg is mutattam. Régóta terveztem már valamit a képkeretünk fölé de eddig nem volt meg az igazi. 

Azt hittem sokkal drágábban dolgozik, de meglepően az árai sem szálltak el ahogy ő sem. Fogok még rendelni mert nagyon tetszik a munkája és tényleg csoda szép. Még pontosan nem tudom mit és hová álmodok meg, de a közeljövőben biztosan találkozhattok még az Ekka dekorációval nálam. 

Ha esküvőre szeretnétek dekorációt, vagy bármilyen egyedi díszt/dekrort akkor is keressétek nyugodtan és bizalommal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése