2019. január 18., péntek

TESZT| Trend It Up Ultra Matte ajakrúzs 270-es árnyalat


A dm kedvencek dobozban került hozzám a Trend It Up rúzsa a 270-es árnyalatban. Ahogy már ott is írtam, nem tudtam mennyire fog jól állni és azt sem, hogy milyen lehet. De annyira vonzott, hogy elég hamar ki is próbáltam.


Mostanában eléggé kisérletező kedvemben vagyok ami a külsőmet illeti, vagyis pontosabban a legyünk emberi külsővel megáldva. Így igyekszem, hogy mikor utcára megyek egy kis valamit feltegyek az arcomra, hogy ne rémüljön meg mindenki aki rém néz egy pár órás alvás után.
 
Csomagolás: 
Egyszerű fekete matt henger alakú a felirata egyszerű. elegáns. Jól zár nem nyílik ki magától. Így igazán táska barát. 
Annyira szép színe van kicsit sötétebb de egészen hordható árnyalat. Ami feltűnt, hogy ahány fényárnyalat annyi színe van a számon felkenve. 
Az illata nagyon finom nem tudom mihez hasonlítani. 

Vannak jó és rossz tulajdonságai is. A jóval kezdem, nagyon könnyű felvinni szépen terül. Krémes egy matt rúzstól nem ezt a krémes állagot várná az ember, de nekem tetszik ez a formula. Nem sárgítja a fogaimat ami nagy előny mert sajnos nem tökéletesen csillogó fehérek.

A negatív nem egyenletesen kopik amit azért kicsit zavaró mert nem túl szép. Nem túl tartós de ezen lehet javítani egy szájkontúr ceruzával.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése