2019. január 30., szerda

TESZT|Trend It Up Contour & Glide ajakkontúr ceruza 270-es árnyalat

Amióta megvan ez az árnyalatú Rúzs azóta szemezek a hozzá tartozó ceruzával, hisz a rúzs nem 100%-ig tökéletes, viszont amennyire szeretem így muszáj voltam megnézni, hogy mit tud a ceruza illetve, hogy a Rúzs milyen lesz így.





Időhiányban szenvedek de ezt a lépést egy ideje nem spórolom le ugyanis szebb az eredmény illetve, ha már tesztelünk akkor teszteljünk jól. A márka elég nagy elvárásokat emel ki mivel rengeteg mindent ígér, hogy ezeket betartja e? Ha tovább olvastok megtudjátok.

Csomagolás:

A rúzshoz hasonlóan fekete köntöst kapott a kupak és a rejtett hegyező a belső árnyalat színét rejti ami jó mert nem kell órákat keresgélni, nem úgy mint a rúzsnál, mert ott csak az alján látszik.
Kitekerhetős megoldást kapott ami szerintem szuper mert nem kell a ceruza hegyezésével bajlódni illetve ha már nincs sok a ceruzából akkor nem egy nagyon mini ceruzával kell bajlódnunk, de ha nem érezzük elég hegyesnek akkor a kompakt megoldásának köszönhetően ki is tudjuk hegyezni. 

Teszteltem csak magában is illetve a rúzzsal is.

Felkenni egyszerűen fantasztikus annyira szépen siklik nem kell rányomni csodaszép kontúrt ad a szájnak. A színe tökéletesen megegyezik a rúzséval. Nagyon szépen foltmentesen fed és igazán matt végeredményt kapunk. 

Vízállónak tényleg vízálló egy sima micellás vízzel nem tudtam letörölni, az ivást önmagában jól bírja. Ha nem túl zsírosat eszünk akkor az evést is. 

A rúzs felkenése erre az alapra nekem egy fokkal nehezebb mert teljesen matt, de nagyon szépen lehet erre is felvinni. A rúzs sokkal tartósabb nem kenődik el a széle ott tartja ahol kell. A kopását sem lehet annyira észre venni, hisz egy tökéletes alapot kapott. 

Maximálisan ajánlom mindenkinek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése