2019. január 14., hétfő

Roland második születésnapi tortája

Ez az első év, hogy kiadtam a kezemből az irányítást. Amióta együtt vagyok a férjemmel azóta még sosem rendeltem tortát mindig én sütöttem. De idén megálmodtam Rolandnak a "tökéletes" álomtortát. Így hosszas keresgélés után megtaláltunk egy hölgyet aki háznál csinálja a tortákat egyeztettem vele és az elképzeléseimet elkészítette. Egy félcsupasz tortát.



A torta témája meg az egész szülinapé igazából a Mickey egér volt. Az alsó szint kék felhős a felső pedig piros és apró csillagok voltak rajta. belül mind a két szint gesztenyés krémes volt. Ha én sütöm akkor is ezt az elképzelést gondoltam ki, csak hát egyrészt drágább lett volna másrészt pedig hát biztos nem így néz ki.

a kép a kocsiban elhozás után készült
A fenti képen láthatjátok, hogy van egy nagyobb lyuk a tortán és a teteje is üres. Ez azért készült így, mert a Tündérkeresztanyák készítették a sziluetteket amiket megálmodtam. Csodálatosan dolgoznak és nem drágán. Vikinek is fogok rendelni bár még meg kell álmodnom, hogy milyen is legyen a tortája.
Az elérhetőségük: https://www.facebook.com/tunderkeresztanyak/

A kész torta pedig így néz ki:

Kapott egy kettes Mickey egeres számgyertyát illetve mellé két szálas gyertyát, mert az egész szülinapjából arra várt a legjobban, hogy elfújhassa a gyertyákat. A kiegészítő dekorációk pedig a játszótér lakói azaz a figurák voltak műanyagból. Mert ezzel tud is játszani és egy örök emlék marad.

A bejegyzés nem szponzorált tartalom csak szerettem volna bemutatni ha már egyszer csodálatos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése