2019. január 24., csütörtök

LadyCup intimkehely első felvonás

Azt hiszem, soha nem vártam még ennyire, hogy megjöjjön, főleg úgy, hogy Viki születése óta én minden menstruációmat gyűlölöm. A Lady Cup-nek hála nekem is lehetőségem nyílt kipróbálni ezt a menstruációs eszközt amit azért nagyon nagy kérdőjelekkel kezdtem el használni. Ez a bejegyzés most teljesen őszinte lesz és elég intim is. De nőként erről is kell beszélni, mert lehet, csak egy ember küzd ilyen gondokkal mint én de ha már neki tudtam segíteni már megérte.





Egyetlen egy dolgot szeretnék leszögezni nálam szkeptikusabb nő nem létezett, főleg úgy, hogy ezt az egészet egy kicsit undorítónak tartottam és nem gondoltam, hogy én valaha ilyennel fogok havonta pár napot eltölteni. 


Na és akkor jöjjön az intimitás része a miért kerestem megoldást.
Hátrahajló méhem van, 2x szültem hüvelyi úton, mind a kettőnél volt gátmetszésem.
A második szülésem nagyon gyors és fájdalmas volt egy kis műtéttel a végén, de erről majd egy másik bejegyzésben illetve itt olvashattok. A szülés alatt valami történt velem ott alul, mai napig nem tudom feldolgozni a testi változásokat a lelkiekkel együtt. Annyira megváltozott minden, hogy a tampon egy idő után nyomott belül és fájt nagyon. Illetve hát a nagy tampon+ betét is kb 2 órát bírt. Na hát ez két gyerekkel elég macera kivitelezni, hogy épp mikor rohanni kell akkor azt az x percet kibírják.

Elkezdett megjönni itt feltettem nem sikerült elsőre hamarabb nyílt ki, viszont semmi rosszat nem éreztem nem szivárgott tökéletes volt. A levétele hát na kb 5perc szenvedés után sikerült levennem. A vákum annyira ragaszkodott, hogy egyszerűen nem lehetett leszedni. De sikerült. Majd sikerült nagyon szépen lebetegednem 39fokos láz+ torokfájás illetve brutálisan köhögtem. A betegség következtében 2napra eltűnt a menstruációm. De megjött ugyan olyan intenzítással mint szokott így az elmúlt fél évben.

Feltétel itt is másodikra sikerült, valahogy sosem sikerül elsőre a helyére tennem. Most sem éreztem egyáltalán semmit, nem nyomott nem zavart. Nem fájt ami a tamponnál minden alkalommal volt. Nagyon nyomott és emiatt fájt az egész hasam.

Viszont a köhögésem kb 2,5 óránként megszüntette a vákumot így igazság szerint nem tudtam normálisan tesztelni. Egy biztos, örök társak leszünk, mert nagyon bejött.

Most jön az undi része, nekem igazából az egész kehely azért volt nagyon nem szimpatikus mert hát ott a vér benne a kehelybe, amihez hozzá kell érni és szagos stb stb. Nem szerettem volna ilyen dolgokban nyúlkálni a tampon ugye más ott az összegyűjti szépen kiveszem bedobom a kukába és kész.

De azt kell, hogy mondjam ez sokkal jobb egyrészt nincs szaga a vérünknek ami annyira nem is undorító hisz egy kicsit hígabb ketchupra hasonlít. Ezt a szag gondolatot ugye a tamponból gondoltam, hisz egy idő után büdös lesz mert a levegővel találkozik a vér. A kehelyben pedig teljesen légmentesen van lezárva.

Nem, nem tud vissza folyni, hiába gondoljuk azt.

A kivételnél az elején amíg berögzül a mozdulat érdemes a kád felett gyakorolni, nehogy a wc-be pottyanjon. Egyszerűen kiborítjuk majd kiöblítjük és mehet is vissza. Használat előtt és utána is kifertőtlenítjük és mehet a kis szütyőbe és várhatjuk a következő vérzésünket.

Nekem bevált a kehely én mindenkinek ajánlom akinek valamilyen problémája van a tamponnal/betéttel. Azoknak is akiknek valamilyen problémájuk van.

Nekem a következő lépés egy jó nőgyógyászt találni aki a kérdéseimre tud válaszolni illetve aki megvizsgál és ha tényleg van problémám akkor azt tudja kezelni is.

Hamarosan találkozunk egy hosszabb használatot követő beszámolóval.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése