2015. június 1., hétfő

HAUL| Májusi haul

Sziasztok! Régen volt Haul a blogon, de eddig nem igazán vásároltam, most is olyanokat vettem, amire igazán szükségem volt. 1-2 terméket már láthattatok is a blogon.
Kezdjük is el gyorsan a bejegyzést :)


A legfontosabb dolog amit vehettem az a ragtapasz, olyan szinten feltörte a balerina cipőm a sarkam, hogy nélküle már nem is indulok el dolgozni. 


A Leggingsem sajnos szét jött (de sebaj jó lesz DIY bejegyzéshez) ezért kellett vennem egy újat, igaz nem fekete de 990ft-ért tökéletes volt.


 Nagyon régóta szemeztem egy ilyen virágmintás nadrággal, de páromnak nem tetszik, eljutottam arra a pontra, hogy nem izgat nekem tetszik és meg fogom venni. 1490ft volt


 Egy fehér melltartó szettre is szükségem volt, igazából már csak egy szín hiányzik a bolt készletéből és minden megvan nekem :) 1690Ft.


 Aminek nagyon nagyon örültem és már mindenhol kerestem, de sehol nem találtam még meg az igazit az nem más mint egy kártyatartó. Ugyanis annyi kártyám van, hogy nem férek el benne. Na de hogy mik is vannak arról hozok egy bejegyzést.



 Készülök a nyárra, ugyanis életem első tengerparti nyaralása lesz idén. Illetve a balatonra is kétszer megyünk nyaralni, így kellett valami amibe beletudok ülni stb stb. Erre esett a választásom Auchanban 599ft volt.


 Volt már egy napszemüveg tartóm, de anyukámnak is kellett egy és csak ilyen barnát kaptunk ami neki nem tetszett, így cseréltünk egyébként 700Ft volt.



Cipőből sosem elég, főleg egy mániásnak:


Egy szandált vettem 40%al olcsóbban. Akartam egy kicsit laposabb szandit és nagyon megtetszett így haza jött velem


A balerina cipőket imádom, de hosszútávon nagyon fáj benne a lábam, hiába magassarkúhoz vagyok szokva. Ezért vettem egy telitalpú cipőt.


A szörtelenítésre is hangsúlyt fektettem mégpedig egy Veet szőrtelenítő krémet is sikerült beszereznem erről olvashattatok már a blogon

 

Anyukámnak anyák napjára vettem az ikeában egy ilyen bevásárló szatyrot mert nagyon régóta szeretett volna ilyet.


Ikeás vásárlásunk folytatása: 


Ceruzatartó, az egyiket már fel is avattam. 


Gyertya tartó én apróságok tárolására használom jelenleg az asztalon.


2db Fogmosó poharat vettem


Képkeret, na de még nem avattuk fel :(


Mécsestartó



Tányér a munkahelyemre, Tünde nem hagyott élni, mert műanyag dobozban melegítettem az ebédem, de így legalább nem mérgezem magam és elindultam az egészséges úton.


Lázmérő, mivel tönkrement az enyém.

Müllerbe is betévedtem:


A körömlakk lemosóm második darabja. Még mindig imádom

Halacskás szappantartó

2Db tároló tégely


Fülpiszkáló


Borotvahab. Hátha sikerül nem szétszabdalnom magam.


Szempillafésű


Ennyi mindent vásároltam ebben a hónapban. 

2 megjegyzés:

  1. Pont ilyen halas szappantartóm van. Van a DM-ben olyan ragtapasz, ami DM sajátmárkás, fehér, nem tapad annyira, mint a ragtapasz, én azt szoktam a sarkamra tenni. Persze ha már seb van, akkor nem jó.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerelem első látásra volt a kis Szappantartóval :) A tapasz tippet köszönöm, kifogom próbálni mindenképp :)

      Törlés