2015. június 18., csütörtök

TESZT| Sába bőrvédő szappan illatmentes




Sziasztok! Ma ismét egy Sába termék tesztet hoztam nektek, mégpedig egy folyékony szappanról. Ami teljesen illat mentes és bőrvédő hatása is van. Hogy bejött e vagy sem, olvassatok tovább és kiderül.












Egy kis információ a szappanról:

 A Sába savas hatású bőrvédő szappan, kímélő, de hatékony folyékony szappan. atermék savas vegyhatása a bőr savasságával harmonizál. Bőrnyugtató, összetevői kellemes, sima, puha tapintást biztosítanak. A termék mesterséges illat és színezőanyag mentes.

Csomagolás:
 Tusfürdőhöz hasonló tubus, ami könnyen kézre áll,  bár nekem nagyon messze áll a folyékony szappanos tubustól mert én azt nyomni szeretem, a terméknek ez az egyetlen negatív dolga. Mert minden mással elégedett vagyok.

Illat: 
Miután egy illatmentes termékről van szó, semmi illata nincs. Ami nem is baj mert nem szükséges hogy legyen.

Teszt:

Nagyon megkedveltem, bár miután nem pumpás így az adagolása kicsit nehézkes, legalábbis páromnak, aki sosem tud annyit nyomni a tenyerébe amennyit kéne. Így sajnos gyorsan fogy, de nagyon jó kis termék, szépen tisztít, nem szárít,  puha lesz utána a kezem, ami miután papírral dolgozom nagyon jó dolog.

Ti használtátok már ezt a fajta folyékony szappant?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése