2015. június 28., vasárnap

DIY| Hawaii rózsás karkötő






Sziasztok! Jó régen volt DIY a blogon, de itt az ideje behozni a lemaradást, ma az én szerelem első látásra Karkötőmet mutatom meg, amihez nem is kell sok minden és nem is drága az elkészítése. Egy webshopban láttam ezt a karkötőt fogalmazzunk úgy, hogy nagyon nagyon drágán, amennyit az én pénztárcám nem nagyon engedheti meg magának. 




Hozzávalók:
16-16db gyöngy

Elkészítés:

1 lépésként a Hawaii rózsába beletesszük a szerelő pálcát csinálunk a másik végére is egy hurkot. Ezzel kész is van a karkötő alapja, a csuklónkkal mérjük le majd még egyszer annyit hadjunk rá és úgy  vágjuk le. Én 2-2 szállal dolgoztam. Mind a 2-2 szálat rákötöttem az egyik hurokra és elkezdtem felfűzni rá  a 16-16 gyöngyöt (nekem az egyik szálon 16 ill a másik szálon 16 gyöngy elég volt, de ez a ti  csukló méretetektől is függ) miután ráfűztem jöhet hurokra való csomózás, itt nem árt, ha van egy nagyobb szál amivel tudunk dolgozni. 

Ha nagyon lassan dolgozunk akkor is kb fél óra alatt elkészül ez a karkötő.


 

Nektek hogy tetszik? 

1 megjegyzés:

  1. Nagyon csinos :) Ritkán hordok karkötőt, mert állandóan elvesztem, van, amit többször is :) De nyáron nagyon jól tud mutatni, rajtam most egy ametisztkarkötő van. Amit múlt héten szintén majdnem elhagytam, még jó, hogy meglett. Valahogy a csat része mindig tönkremegy az igénybevétel miatt. Az összesnek.

    VálaszTörlés