2015. június 8., hétfő

TESZT| Schauma KIDS sampon





Sziasztok! Ma egy gyerekeknek való sampon tesztet hoztam, amit hugom használ, de hogy mi a véleményünk azért olvass tovább. 

"Egy sampon a kis Hercegnőknek, édes málna illatban.
A Schauma Kids-et kifejezetten gyermekek számára alkották meg, mert a kímélő sampon & balzsam formula gyengéden és alaposan tisztítja a hajat, anélkül, hogy csípné a szemet vagy irritálná a gyermekek érzékeny fejbőrét."

Szép hosszú majdnem fenékig érő haja van Annamarinak, ezért nagyon nehéz a hajápolás, ugyanis nem azok közé tartozik akik 8 évesen imádnak mindenféle hajat csinálni. De ettől a sampontól puha selymes lesz a haja. Az illata nagyon finom tényleg gyerekeknek tervezett. A csomagolása is igazi csajos, nagyon kitűnik a fürdőszoba polcról. Jól zár utazáshoz is el lehet vinni. 

 A ti kisgyereketek/ testvéretek milyen sampont használ?

2 megjegyzés:

  1. Nálunk a Balea tubusos, ill. most már flakonos verziója megy. A gyerekek haja nem zsíros, a samponnak nincs nehéz dolga mert egy borsónyi mennyiség is nagyon habzik. A gyerekeken. Rajtam semennyire, pedig háromnapos hajat szoktam megmosni, nem full zsírosat, de a gyereksamponok nálam nem működnek. Aki kitalálta a könnymentes sampont, annak gratulálok, remek ötlet volt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondjuk ő is ha bőségesen belemegy a szembe csíp. Tehát nem tudom mi a könnymentes samponnak a nagy titka, de szerintem minden sampon csíp. Én nem próbáltam még gyerek samponnal hajat mosni. De ha ennyire nem jók akkor nem si fogom :( Sajnos nekem könnyen zsírosodik a hajam, főleg ilyen melegben :(

      Törlés