2015. június 12., péntek

TESZT| Intim szappan aromaolajjal





Sziasztok!
Ismét egy intim mosakodó tesztet hoztam nektek, remélem nem unjátok még nagyon. De úgy éreztem még erről is kell írnom. Szintén Sába termék amiket így nagyon megszerettem, bár evvel van egy kis problémám de majd ha tovább olvastok.










 Egy kis infó a termékről: 


Az aroma- és homoktövisolaj tartalmú Sába® intim szappan gyengéden tisztít. Az intim testrészek élettani pH 4-es vegyhatását tejsav- és gyümölcssav tartalma révén biztosítja, illetve annak helyreállításában hatékonyan segít. Természetes illóolajat (teafa olaj), valamint a homoktövis gyümölcsének hidegen sajtolt értékes hámregeneráló olaját tartalmazza. Mesterséges színező anyagtól és parabénektől mentes.


Igazából nagyon jól tisztít, kellemes citrusos? illata van, a tubusa olyan mint a Férfi társáé egyszerű tubus, ami a mosakodó színe miatt nagyon szép dísze is a fürdőszobának. Nem csíp, nem irritál engem a mosakodás közben sem után. Viszont az egyetlen negatív dolog a termékkel kapcsolatban az, hogy páromnak csípő égő érzése van ott ha ezt használom, így sajnos nem tudom minden nap használni sőt úgy döntöttem, hogy édesanyámnak adom. Remélem az illat mentes párjával nem lesz gond.

Ti használjátok ezt a fajta intim mosakodót?

3 megjegyzés:

  1. Nem egyiket sem, tusfürdő megy oda is. Belülről úgysem mossa az ember, kívülről meg milyen hámsérülés? Lenyúzom a borotvával? Nekem ez a felesleges kategória, most törekszem inkább arra, hogy egész testre kímélő tusit válasszak, de néha elcsábulok egy illatos Baleára.

    VálaszTörlés
  2. a teafaolaj okozhat égő érzést.
    hámsérülés meg bármitől lehet, túlzott nemi élet, betegség ,akármi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fel függesztettem a használatát, mert tényleg párom fontosabb mint az hogy elhasználja kegy terméket, és ha nem ezt használtam semmi baja nem volt, mikor ezzel fürödtem már rögtön csípő égő érzése volt.

      Törlés